1. Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». 2. Доставка товару та документообіг здійснюється за рахунок постачальника. 3. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). 4. Застосування нульової ставки ПДВ відповідно до постанови КМУ 178 від 2.03.2022 року: "Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану". 5. Місцезнаходження замовника: адреса знаходження Замовника не публікується, оскільки у період дії воєнного стану для Замовника дана інформація являється «чутливою». 6. Кількісні, технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначенні в документації до закупівлі, а саме: Проект договору, Додаток 1 (Специфікація). 7. Критерії та методика оцінки пропозицій: Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага - 100 %. 8. Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження. 8.1. Учасник має подати заповнений проєкт договору Замовника, в форматі що підлягає редагуванню (WORD (doc)), підготовлений у відповідності з документацією до закупівлі ("Проєкт договору_Автозапчастини_2025_СВТ_16442_v3_Замовник_готово до публікації"), який повинен бути заповнений зі сторони Учасника (блоки що виділенні сірим фоном), включаючи додатки до проєкту Договору (Специфікація). 8.1.1. Цінові показники, по кожній позиції, в заповненому проєкті договору (Додаток 1 "Специфікація") мають бути зазначені відповідно до загальної вартості цінової пропозиції, яку Учасник зазначає в електронній системі. 8.1.2. По деяким позиціям допускаються аналоги, що передбачено та зазначено у відповідному стовпці таблиці Додатку 1 (Специфікації), а саме: "Артикул товару". Учасник, в межах своєї пропозиції, має зазначити конкретний артикул товару, яку він пропонує із переліку можливих аналогів, які були визначенні Замовником. 8.2. Учасник має надати заповнену анкету згідно документа, що надається до закупівлі Замвоником: "АНКЕТА_перевірка контрагента". Анкета має бути заповнена та підписана КЕП/УЕПом відповідної особи Учасника. Заповнена анкет додається Учасником в форматі окремого документа, що підлягає редагуванню (WORD (doc)). 8.3. Учасник має надати лист-згоду з проєктом договору Замовника в вільній формі. Лист має містити згоду учасника підписати фінальний проєкт договору з Замовником не пізніше п'яти днів з дати отримання фінально-погодженого проєкту договору з боку Замовника. Звертаємо додаткову увагу Учасників на: 1. Штрафні та інші санкції, а також умови поставки замовлення. 2. ПДВ 0 %, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 178, від 01.08.2024 року, «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 506 674 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4699 (47 ОМБр МАҐУРА) |
| ЄДРПОУ: | 26632849 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://47.army/ |
| Контактна особа: | Ігор Давидян |
| Телефон: | +380634428080 |
| E-mail: | purch_a4699@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.