Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 170 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Острозька обласна психіатрична лікарня" Рівненської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02010422 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://my.zakupki.prom.ua/ |
| Контактна особа: | Олег Тишко |
| Телефон: | +380966568575 |
| E-mail: | oleg.t19800@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 35800, Україна, Рівненська область,м. Острог, вул. Незалежності, буд. 40 А |
1 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка учасника з інформацією про відповідність запропонованого товару необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмету закупівлі (медико-технічним вимогам). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Надана Інформація № 496 від 07.04.2025 не містить рядків 18-20. З документів, наданих у складі тендерної пропозиції вбачається інформація про найменування, виробника та країну походження, але така інформація не зазначена в Інформації № 496 від 07.04.2025. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати скориговану Інформацію № 496 від 07.04.2025 в частині заповнення рядків 18-20.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.