Закупівлю оголошено - 12-03-2025, 12:38. Дата останніх змін - 10-04-2025, 12:16

Чохол для шолома бойового балістичного (тип 3, вид 6, тканина №3)

Чохол для шолома бойового балістичного (тип 3, вид 6, тканина №3)... Державна закупівля - UA-2025-03-12-006265-a Чохол для шолома бойового балістичного (тип 3, вид 6, тканина №3) від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 3/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-12-006265-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-03-2025, 12:38
по 18-03-2025, 14:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-03-2025, 14:00
по 21-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-03-2025, 11:52
по 21-03-2025, 12:27

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1068930
1 068 930 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:10 689,30 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:10 689,30 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Ломачова Анжела Василівна
Телефон:380445276660
E-mail:ALomachova@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Чохол для шолома бойового балі ...
1 068 930 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-03-2025, 11:52
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Чохол для шолома бойового балістичного (тип 3, вид 6, тканина №3)

3 330
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-07-2025
35810000-5
Індивідуальне обмундирування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-03-2025 по 29-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , СВІТЛАНА БОЙКО
Остаточна пропозиція:
599 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
599 400 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-03-2025, 14:53

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-03-25, 17:04:48
24

24.03.2025 р. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД" (далі — Учасник) на закупівлю за предметом код ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування Чохол для шолома бойового балістичного (тип 3, вид 6, тканина №3) номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-12-006265-a 24 березня 2025 під час розгляду пропозиції Учасника встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп. 14.4.4. Оголошення у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає наступні документи: Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Учаснику надати довідку, що вимагається пп. 14.4.4 2. Відповідно пп. 14.1.3.1 Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; номер та дата укладення договору; предмет договору; рік виконання договору. Учаснику надати довідку відповідно пп. 14.1.3.1 в якій зазначити ідентифікаційний код, контактний номер телефону, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента з яким укладено договір. 3. Відповідно до пп. 14.1.2. Оголошення у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає наступні документи: Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові (за наявності), посади, загального досвіду роботи (у роках). Учаснику надати довідку, що вимагається пп. 14.1.2

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-03-25, 17:04:48
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-12-006265-a-a1
Номер договору:
159-25
Дата підписання договору:
09-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 09-04-2025 по 31-12-2025
599 400 UAH
Ціна договору
499 500 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
599 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
599 400 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-03-2025, 20:48:30
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Деркач Людмила Іванівна"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
805 860 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
805 860 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Виробник товару, що пропонується до постачання - ТОВ «СЕНС`СМАРТ» (ЄДРПОУ 38494841)
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-03-2025, 20:38:51
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КОЛТРЕЙН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
999 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
999 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-03-2025, 23:18:03
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АнВа"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 068 930 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 068 930 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-03-2025, 15:13:55
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 12:38:37
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 12:38:47
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 12:38:37
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Чохол для шолома бойового балістичного (тип 3, вид 6, тканина №3)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 10 689,30. (Десять тисяч шістсот вісімдесят дев'ять гривень 30 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 12:38:37
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ