Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 735 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 676 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 04590234 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мелешко Юлія Миколаївна |
| Телефон: | +380445466153 |
| E-mail: | sheudecn_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02217, Україна, Київська область,Київ, вул. М. Закревського, 29 |
7 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до закупівлі: UA-2025-05-08-013370-a (до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 57 від 22.05.2025 року) Вимога (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп. 1.1 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації: 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.1. Довідка (складена за нижченаведеною формою) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (виробничих баз та/або офісних приміщень тощо), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. Довідка про наявність матеріально-технічної бази № з/п Назва/ найменування Місцезнаходження Кількість Правовий статус (власне, оренда, лізинг тощо) Документ, що підтверджує правовий статус 1 2 3 4 5 6 * зазначається номер та дата документу, що підтверджує правовий статус (договір оренди (найму), лізингу та/або інший документ, передбачений законодавством України) відповідно до графи 5 Таблиці. 1.1.2. Документи з усіма додатками та невід’ємними частинами на приміщення, що підтверджують права власності та/або володіння, та/або користування тощо відповідним майном. Документи повинні бути чинними на весь період надання послуг. 2) пп. 1.1 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації: 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.1. Довідка (складена за нижченаведеною формою) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (виробничих баз та/або офісних приміщень тощо), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. Довідка про наявність матеріально-технічної бази № з/п Назва/ найменування Місцезнаходження Кількість Правовий статус (власне, оренда, лізинг тощо) Документ, що підтверджує правовий статус 1 2 3 4 5 6 * зазначається номер та дата документу, що підтверджує правовий статус (договір оренди (найму), лізингу та/або інший документ, передбачений законодавством України) відповідно до графи 5 Таблиці. 1.1.2. Документи з усіма додатками та невід’ємними частинами на приміщення, що підтверджують права власності та/або володіння, та/або користування тощо відповідним майном. Документи повинні бути чинними на весь період надання послуг. 3) пп. 5.15 п. 5. Додатку 1 до тендерної документації: 5.15. Учасник надає цінову пропозицію за формою Додатку 5 цієї документації. … Разом з пропозицією Учасником мав бути наданий розрахунок вартості послуг з урахуванням ПДВ для платників ПДВ, без урахування ПДВ для неплатників ПДВ. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції: 1) на виконання пп. 1.1.1. Учасником завантажено довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника разом з документами, що підтверджують правовий статус, однак до п. 25 довідки (Програмне забезпечення АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» НВФ «АВК Созидатель») окрім ліцензії завантажено договір № 01/47140 від 03.06.2024 р., строк дії якого до 30.06.2025 р., що не охоплює весь період надання послуг; 2) на виконання пп. 1.1.1. Учасником завантажено довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника разом з документами, що підтверджують правовий статус, однак до п. 27 довідки (Програмне забезпечення ЛІРА-САПР 2019 Стандарт з системою Міст, ТОВ «ЛІРА САПР») окрім ліцензії завантажено ліцензійний договір № 87-Л-Л-19 від 22.11.2019 р., в якому не вбачається строк дії договору; 3) на виконання пп. 5.15 п. 5. Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано цінову пропозицію разом з розрахунками, однак з тексту кошторису № 4 вбачається невідповідність класу наслідків, оскільки технічними вимогами Замовника передбачено клас наслідків СС2. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) враховуючи вимогу 1.1.2. пп. 1.1 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації (Документи повинні бути чинними на весь період надання послуг) завантажити додаткову угоду чи ін. документ, що свідчив би про чинність даного договору/укладення нового договору, що буде гарантією наявності в Учасника програмного забезпечення АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» впродовж всього строку надання послуг, або відповідно до п 5.7 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації лист-роз’яснення щодо законодавчих підстав ненадання відповідних документів. 2) враховуючи вимогу 1.1.2. пп. 1.1 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації (Документи повинні бути чинними на весь період надання послуг) завантажити документ, що свідчив би про продовження строку дії або чинність даного договору/укладення нового договору, що буде гарантією наявності в Учасника програмного забезпечення ЛІРА-САПР 2019 Стандарт з системою Міст впродовж всього строку надання послуг, або відповідно до п 5.7 п. 1. Додатку 1 до тендерної документації лист-роз’яснення щодо законодавчих підстав ненадання відповідних документів. 3) враховуючи технічні вимоги до предмета закупівлі та зважаючи на те, що даний розрахунок стосується початкової цінової пропозиції, надати лист-роз’яснення щодо правильності розрахунку кошторису № 4 чи допущення механічної помилки. Уповноважена особа фахівець з публічних закупівель _______________ підпис Юлія МЕЛЕШКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.