Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 5 545 756,38 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 728,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 166 372,69 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕКОРАТИВНІ КУЛЬТУРИ" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03351970 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана ВЕЛИЧКО |
| Телефон: | +380993823063 |
| E-mail: | 03351970dk@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 36009, Україна, Полтавська область,місто Полтава, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЦЕНТРАЛЬНОЇ РАДИ, будинок 2 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 07-04-2025, 18:35 по 18-04-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до вимог Тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації пп.1.1, п.1) Учаснику потрібно було надати документ для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме: Надати довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Разом із довідкою надати паспорти або накладні, або товарні чеки, або інші документи, що підтверджують право власності або право користування обладнанням. Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг. Разом з довідкою Учасник надав підтвердження користування/володіння: - Мотокоса STIHL FS 120 – 5 шт, хоча в довідці Мотокоса STIHL FS 120 – 6 шт; - Мотокоса STIHL FS 250 – 3 шт; - Мотокоса FS 250 – 2 шт; - Газонокосарка бензинова RM 253 1T Stihl – 3 шт, хоча в довідці Газонокосарка бензинова RM 253 1T Stihl – 4 шт; - Коса бензинова Husqvarna 541RS – 7 шт; - Трактор колісний БЕЛАРУС-320.4 - 2 шт; - Міні-навантажувач BOBCAT S18 Earthforce – 1 шт; - Трактор колісний FOTON FT 244 – 1 шт; - Напівпричіп 1ПТС-2 – 1 шт. Відповідно до вимог Тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації пп.5.1., п.5) Учаснику потрібно було надати: Копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та/або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Учасник у складі своєї пропозиції надав копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, засвідчену не належним чином. Відповідно до вимог Тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації пп.5.4., п.5) Учаснику потрібно було надати: Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (в залежності від системи оподаткування). Учасник у складі своєї пропозиції надав копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, засвідчену не належним чином. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) / удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи: - паспорти або накладні, або товарні чеки, або інші документи, що підтверджують право власності або право користування обладнанням, а саме: Мотокоса STIHL FS 120 – 1 шт та Газонокосарка бензинова RM 253 1T Stihl – 1 шт; - копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, засвідчену належним чином; - копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, засвідчену належним чином.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.