Закупівлю оголошено - 04-09-2024, 14:15. Дата останніх змін - 04-09-2024, 14:15

Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492

Державна закупівля - UA-2024-09-04-007565-a Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492 від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/4/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-04-007565-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-04-009129-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-09-2024, 14:15
по 09-09-2024, 01:00

Олія не повинна містити синтетичних барвників, ароматизаторів, підсилювачів смаку, консервантів, ГМО. Без осаду, без запаху. Пакування: Товар повинен бути наданий в тарі – фасований у ПЕТ-пляшки ємкістю 5 л. На кожній одиниці фасування повинно бути вказано ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання. 5.1. Товар за даним Договором постачається протягом 3 днів на основі заявок ЗАМОВНИКА окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 5.2. Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання - склади харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР: просп. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична, 15 (філія 2) та вул. Космічна, 19 (філія 3), місто Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49000. Розвантаження товару здійснюється представниками Постачальника в місце прийому (зважування) товару, які знаходиться в приміщеннях складів харчоблоків лікарні. Поставлений товар представники Постачальника зобов’язані занести та поставити на полку, яку вказує Замовник. 5.3. При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. 5.4. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, на якому вказано назву підприємства постачальника, категорію яєць, кількість штук, дату сортування, відповідність вимогам стандарту, прізвище та ініціали сортувальника. 5.5. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. 5.6. Приймання-передача товару проводиться на складах харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. 5.7. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. 5.8. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. 5.9. Якщо Товари, поставлені ЗАМОВНИКУ, або їх частина, виявляться невідповідної якості та/або не відповідають умовам Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується за свій рахунок усунути дефекти, недоліки або замінити такий Товар на Товар належної якості у строк, що не перевищує 2 календарних днів з моменту отримання акту про виявлені недоліки. Акт складається за участю представників ЗАМОВНИКА та ПОСТАЧАЛЬНИКА. Строк оплати таких Товарів обчислюється з моменту їх заміни на якісні. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не має можливості замінити неякісні Товари, то він повертає ЗАМОВНИКУ вартість цих Товарів протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання акту про виявлені недоліки. 5.10. У разі постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ не якісного товару/ або несвоєчасного постачання товару у встановлені строки, ЗАМОВНИК має право розірвати даний Договір поставки товару у односторонньому порядку без особистої письмової згоди (підпису) ПОСТАЧАЛЬНИКА, попередивши при цьому ПОСТАЧАЛЬНИКА про розірвання цього Договору письмово у термін за 5 (п’ять) календарних днів до моменту розірвання Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
82500
82 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01984624 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Євгенія Попова
Телефон:+380980706521
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492

1500
кілограм
49000 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , просп. Богдана Хмельницького, буд.19; вул. Космічна, 19; вул. Електрична, 15 ,
по 31-12-2024


Ідентифікатор профілю: 000710-15420000-110100-40996564
Ідентифікатор реєстру: 32bd9e115b1644f5908e454533889ee6
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
1c8743b2f4414dc49d200f2b172bb086ДезодорованаТак
72881a3738a64823b65f4c56fb0dfdf6МаркаП
c33ec3e3e3ae4497b9622bc078a02895Відповідність ДСТУ 4492Так
221d63996fdd4ca3900d5815c931e99aВимороженаТак
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-09-2024, 14:15:36
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-09-2024, 14:13:24
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати(%):
100
Період (днів):
10
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ