Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 576 143,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 880,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 17 284,30 UAH |
| Замовник: | ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43968587 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Єлизавета Балан |
| Телефон: | 380674148005 |
| E-mail: | gumftender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08173, Україна, Київська область,Ходосівка, вул.Мирного П., будинок 2 |
0 |
У зв’язку з необхідністю перевірки достовірності документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «БК СЛОН», потрібно подовжити строк розгляду тендерної пропозиції не більше ніж на 20 робочих днів.
Додаток до протоколу від 26.08.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не надано копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання. 2. Тендерна пропозиція подана в електронному вигляді з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом підпису тендерної пропозиції та/або файлів тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом, як вимагається в Тендерній документації. 3. Витяг з оборотно-сальдової відомості не містить інформації про обладнання та матеріально-технічну базу з п.4. довідки №18/01/08 від 01.08.2025р. 4. Не підтверджено наявність обладнання з п.1,2,3,5 довідки №18/01/08 від 01.08.2025р. 5. В Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації вих.№19/01/08 від 01.08.2025року не вказано ім’я та по-батькові працівників в п.10 і п.11, в п. 8 прізвище не співпадає з прізвищем в наказі №10 від 04.08.2025. 6. Не надано лист-відгук до договору №1/05-2025 від 26.05.2025року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.22 Додатку 8 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання; Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.» 2. п.23 Додатку 8 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом підпису тендерної пропозиції та/або файлів тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». 3. п 1.2. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми п.1.1. Додатку 2 тендерної документації.» 4. п 1.3. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем, тощо та учасником» 5. п 2.1. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати такий документ як: «Інформаційна довідка за підписом учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за встановленою формою: №з/п; ПІБ інженерно-технічних працівників та робітників основних робітничих професій; Посада; Спеціальність та/або кваліфікація; Загальний стаж роботи, років; Досвід роботи на цій посаді. 6. п 3.3. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить вимогу надати такий документ як: «Сканована копія листа – відгука до кожного аналогічного* договору щодо виконання робіт контрагентом, з яким було укладено аналогічний* договір, зазначений в п. 3.1 цього додатку, який повинен містити: №, дату, предмет Договору, опис робіт та їх вартість» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання. 2. Тендерна пропозиція має бути подана в електронному вигляді з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом підпису тендерної пропозиції та/або файлів тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом. 3. Надати витяг з оборотно-сальдової відомості, який буде містити інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу з п.4. довідки №18/01/08 від 01.08.2025р. 4. Підтвердити наявність обладнання з п.1,2,3,5 довідки №18/01/08 від 01.08.2025р. 5. Надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації де буде вказано ім’я та по-батькові працівників в п.10 і п.11, а в п. 8 прізвище буде співпадати з прізвищем в наказі №10 від 04.08.2025. 6. Надати лист-відгук до договору №1/05-2025 від 26.05.2025року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.