Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 146 960 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 734,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Мананкова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | czomanankova@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | Дніпровська гімназія №99 Дніпровської міської ради |
2 |
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №9 від 10.07.2025 року 1. Замовник Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Комплект шкільних меблів, регульований по висоті (парта + стілець), ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі. 2.2. Кількість: Комплект шкільних меблів, регульований по висоті (парта + стілець) – 44 комплекти. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Василя Барки, буд. 17. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 28 серпня 2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 27.06.2025, UA-2025-06-27-004165-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: аукціон не проводився – один учасник. 5. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: 5.1. Найменування: : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНСО ГРУП», 5.2. ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 45369026 5.3. Місцезнаходження: Україна, 61165, Харківська обл., м. Харків, вул. Космічна, 21; телефон: + 380 97 371 01 89; е-mail: ensogroup.llc@gmail.com 5.4. Ціна пропозиції: 137 984,00 грн без ПДВ, остаточна ціна пропозиції – 137 984,00 грн без ПДВ. 6. Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 10.07.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність розглянути достатньо великий обсяг документів, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі «Комплект шкільних меблів, регульований по висоті (парта + стілець), ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 10.07.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Комплект шкільних меблів, регульований по висоті (парта + стілець), ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі. 2.2. Кількість: Комплект шкільних меблів, регульований по висоті (парта + стілець) – 44 комплекти. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Василя Барки, буд. 17. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 28 серпня 2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 27.06.2025, UA-2025-06-27-004165-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: аукціон не проводився – один учасник. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання абзацу 2 Особливих вимог, зазначених в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація відповідно до Додатку № 4, яким передбачено, що «…- у складі тендерної пропозиції Учасник в обов'язковому порядку надає завірені уповноваженою особою копії … висновку (- ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали: ДСП, крайку, клей…» Учасником в складі документів тендерної пропозиції надані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали: ДСП, крайку, клей НЕ ЗАВІРЕНІ УО – надати завірені уповноваженою особою копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали: ДСП, крайку, клей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.