Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 221 866,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 218,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02003474 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Гаврішова |
| Телефон: | +380577252703 |
| E-mail: | 02003474@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61064, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Полтавський Шлях, буд. 153 |
0 |
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп. 2.1,1 додатку 2 до тендерної документації; п.22 додатку 5 до тендерної документації учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), за нижченаведеною формою І. , де зазначає Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пп. 2.1,1 додатку 2 до тендерної документації; п.22 додатку 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), за формою І, де зазначити Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.