Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
Код номенклатурної позиції: 77314000-4 Послуги з утримання територій
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРОСТЯНЕЦЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 41366477 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Микита Ігор Любомирович |
| Телефон: | +380974789188 |
| E-mail: | trostianeczhku@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 81610, Україна, Львівська область,Тернопілля, вул. Грушевського 15 |
1 |
Уповноваженою особою КП «Тростянецьке житлово-комунальне управління», в порядку п.10, ст. 29 Закону, та п. 43 Особливостей, прийнято рішення, щодо продовження терміну розгляду пропозиції ФОП «Гусак Я.С.» до 20 робочих днів, для можливості детальної оцінки тендерної пропозиції учасника, на закупівлю послуг з благоустрою території населених пунктів Тростянецької сільської ради Стрийського району Львівської області (косіння трави)
Уповноваженою особою КП «Тростянецьке житлово-комунальне управління», під час дослідження пропозиції ФОП «Гусак Я.С.» на закупівлю послуг з благоустрою території населених пунктів Тростянецької сільської ради Стрийського району Львівської області (косіння трави), встановлено невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. В порядку, ч.16, ст. 29 Закону, та п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1.. Відповідно до п. 2.1. тендерної документації, замовником вимагається подання довідки, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації: про загальну кількість працівників, посада кожного з працівників, що буде залучатись до надання зазначених послуг, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. Під час вивчення довідки про наявність працівників, подану учасником, встановлено, що в ній відсутня інформація про освіту працівників, яких планують залучати до надання послуг. В порядку, пункту 43 Особливостей та вимог ст. 29 Закону, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо учасника усунути невідповідності, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації виправленої довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації: про загальну кількість працівників, посада кожного з працівників, що буде залучатись до надання зазначених послуг, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. 2.. Відповідно до п. 3.1. тендерної документації, замовником вимагається подання довідки складеної у довільній формі про виконання аналогічного договору (або договорів), де зазначено перелік виконаних аналогічних договорів із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі. Під час вивчення довідки про аналогічні договори, подану учасником, встановлено, що в ній відсутня інформація про адресу замовника та дати виконання таких договорів. В порядку, пункту 43 Особливостей та вимог ст. 29 Закону, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо учасника усунути невідповідності, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації виправленої довідки складеної у довільній формі про виконання аналогічного договору (або договорів), де зазначено перелік виконаних аналогічних договорів із зазначенням, повного найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні телефони, ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів та предметів закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.