Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 160 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 55 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 |
| ЄДРПОУ: | 33111325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Повар |
| Телефон: | +380966448361 |
| E-mail: | stender_t0500@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9.1.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: 19. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.pdf, в якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання зобов’язань, щодо поставки товару Вих.№24/02-10 від 24.02.2025, та на підтвердження файл: 21. ОСВ обладнання.pdf, який містить Оборотно-сальдову відомість по рахунку 104 за 1 квартал 2024 р., в яких виявлені невідповідності у кількості та найменуваннях обладнання вказаних у довідці та оборотно-сальдовій відомості. Також відповідно пп.9.1.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі документальне підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази, зокрема, копія оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідка (виписка) за рахунками обліку основних засобів має бути із зазначенням дати, підписана особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірена печаткою (в разі використання). Відповідно до Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання зобов’язань, щодо поставки товару, Учасник має у користуванні транспортні засоби на підставі договору оренди автомобільного засобу та на підтвердження надав файл: 21. договір №ОЗ-2 АВ 9183 ЕА.pdf, в якому міститься Договір №ОЗ-2 від “02” січня 2022 р., згідно п. 3.1 наданого Договору, термін оренди складає 24 місяців з моменту прийняття об’єкта‚ що орендується; та файл: 21. Договір оренди DAF АВ 3067 ІТ.pdf, в якому міститься Договір № ОЗ-3 від «23» червня 2022 року, згідно п. 4.1 наданого Договору, строк користування автомобілем, що орендується: від 23 червня 2022 р. до 03 січня 2024 р. Згідно п.п.9.1.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном мають бути чинні на день подання пропозиції та містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк постачання товарів, у разі якщо їх строк менше строку договору про закупівлю. У складі пропозиції Учасника інформація щодо пролонгації відсутня. 9.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 9.3.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку, складену в довільній формі або за прикладом* цього підпункту про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом. У складі пропозиції Учасником надано файл: 23. Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf, який містить Довідку про досвід виконання аналогічних договорів Вих.№24/02-12 від 24.02.2025, надана довідка не містить інформації щодо вартості договорів, які надані Учасником, на підтвердження даного кваліфікаційного критерію. Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надати інформацію на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, що мають бути чинні на день подання пропозиції згідно пп.9.1.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та привести у відповідність довідку про досвід виконання аналогічного договору згідно вимог п.п.9.3.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.