Закупівлю оголошено - 05-06-2025, 18:26. Дата останніх змін - 15-07-2025, 12:22

Ворота промислові секційні (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби)

Ворота промислові секційні (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби)... Державна закупівля - UA-2025-06-05-013578-a Ворота промислові секційні (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби) від замовника ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 6/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-05-013578-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-05-000172-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-06-2025, 18:26
по 10-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-06-2025, 18:26
по 13-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 13-06-2025, 12:26
по 13-06-2025, 12:55

Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00

Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 21.04.2025 року №43, рапорт начальника відділу ресурсного забезпечення Сергія Разборського від 03.06.2025 року № Р-1876/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Мова тендерної пропозиції учасників - українська.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
900000
900 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:9 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:38635397 Досьє YouControl
Сайт:https://vn.dsns.gov.ua/
Контактна особа:Василь Симотюк
Телефон:+380432326462
E-mail:v.symotiuk@dsns.gov.ua
Місцезнаходження:
21021, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Ворота промислові секційні (ДК ...
900 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 13-06-2025, 12:26
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ворота промислові секційні (4080х4350)

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221300-8
Ворота


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ворота промислові секційні (4100х4350)

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221300-8
Ворота


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ворота промислові секційні (4110х4330) з вмонтованою хвірткою

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221300-8
Ворота


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ворота промислові секційні (4060х4280)

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221300-8
Ворота


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ворота промислові секційні (4160х4270)

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221300-8
Ворота


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ворота промислові секційні (4040х4280)

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221300-8
Ворота


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ворота промислові секційні (3930х4310)

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
44221300-8
Ворота


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Марчук Юрій Володимирович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-06-2025 по 24-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, Місто Вінниця, пров. Юри Гната, буд. 5, 21023, Марчук Юрій Володимирович
Остаточна пропозиція:
680 990 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
754 920 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-07-2025, 11:33
Період подачі оскарження:
по 13-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 30-06-25, 12:38:16
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Марчука Юрія Володимировича, ЄДРПОУ 3131208930 (UA-EDR), у відкритих торгах з Особливостями щодо закупівлі товару за предметом закупівлі: Ворота промислові секційні (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби), ID UA-2025-06-05-013578-a, у замовника виникла необхідність глибшого і детальнішого аналізу тендерної пропозиції учасника фахівцями робочої групи замовника, а також фахівцями відділу ресурсного забезпечення, відділу економіки і фінансів, юридичного сектору та сектору з питань запобігання і виявлення корупції, щодо її відповідності технічним, якісним вимогам встановленим замовником у тендерній документації. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Марчука Юрія Володимировича, ЄДРПОУ 3131208930 (UA-EDR), до 20 робочих днів, а саме до 23 липня 2025 року (протокол уповноваженої особи №15 від 30 червня 2025 року).

Кінцева дата розгляду пропозиції: 24-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-07-25, 18:20:08
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Марчука Юрія Володимировича ЄДРПОУ 3131208930 (UA-EDR) (далі - ФОП МАРЧУК Ю.В.) уповноваженою особою в період з 26 червня по 03 липня 2025 року виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ФОП МАРЧУК Ю.В. в його тендерній пропозиції, подання яких передбачалося Додатком 1 до тендерної документації замовника. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник надав частину документів у форматі електронного документа, а саме: 1. Довідка про підтвердження кваліфікації.pdf, 2. Відповідність умовам.pdf, 3. Зведена довідка п.47.pdf, 4. довідка пп 2 п 45.pdf, 5. Довідка щодо якості товару.pdf, 6. Довідка про виробника товару.pdf, 7. Довідка про походження участника.pdf, 8. Гарантійний лист заміна неякісного товару.pdf, 9. Довідка по захисту довкілля.pdf, 10. Довідка про відстуність обмежень.pdf, 11. Довідка щодо ліцензії.pdf, 12. Гарантійний лист щодо гарантійних термінів.pdf, 13. порівняльна таблиця.pdf, 14. інформація про тех вимоги.pdf, Витяг.pdf, до яких застосовано тип підпису “Удосконалений”, що не відповідає вимогам тендерної документації; - Учасник надав іншу частину документів, а саме: 1.1. Аналогічний договір.pdf, 1.2. Видаткові аналогічний договір.pdf, 1.3. Рекомендаційний лист.pdf, Витяг з реєстру територіальної громади ориг.pdf, Витяг про відсутність судимості_1.pdf, витяг ФОП.pdf, Декларація відповідності автоматики.pdf, довідка взяття на облік 4 ОПП.pdf, Довідка про відкриття рахунку.pdf, Довідка про внесення відомостей до демографічного реєстру.pdf, Довідка про представництво.pdf, КАРТКА ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ.pdf, Свідоцтво про сплату єдиного податку ориг.pdf, Свідоцтво.pdf, Сертифікат.pdf, Скан паспорта і кода.pdf, Скан паспорта.pdf, у форматі сканованих копій документів без застосування до них кваліфікованого електронного підпису або без оформлення належним чином, а саме відсутні: відмітка про засвідчення копії документа яка складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа, що не відповідає вимогам тендерної документації; - Учасник надав Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у форматі електронного документа (документ із назвою: “1. Довідка про підтвердження кваліфікації.pdf”). Однак інформація в рядку 1 навпроти назви колонок 2 та 6 не відповідає змісту назви колонок, зокрема відсутня інформація про СТОРОНИ договору, відсутні контактні дані ЗАМОВНИКА/КОНТРАГЕНТА (телефон, електронна пошта тощо); - Учасник надав Аналогічний договір за предметом закупівлі у форматі сканованого документа без застосування кваліфікованого електронного підпису (документ із назвою: “1.1. Аналогічний договір.pdf”). Згідно з умовами пункту 1.2 Договору поставки №21/22 від 21.12.2022 р. невід’ємними частинами договору є рахунки з ціною, кількістю, асортиментом Товару, що погоджуються в кожному окремому замовленні, які учасник не надав у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації; - Учасник надав видаткові накладні на підтвердження виконання Аналогічного договору поставки №21/22 від 21.12.2022 р. у форматі сканованого документа без застосування кваліфікованого електронного підпису (документ із назвою: “1.2. Видаткові аналогічний договір.pdf”). При цьому у видаткових накладних від 17 лютого 2023 року №08, від 01 березня 2023 року №09, від 18 серпня 2023 року №21 та від 02 жовтня 2023 року №23 відсутня інформація про номер та дату договору поставки, що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання документів (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису — абзац 9, підпункту 1, розділу ІІІ Тендерної документації замовника; - щодо надання документів (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису або оформлення документів (матеріали та інформацію) належним чином — абзац 14, підпункту 1, розділу ІІІ Тендерної документації замовника; - щодо надання довідки за Формою 1 — абзац 4, підпункту 1.1 “Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”, пункту 1, Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання копії відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього — абзац 4, пункту 1 “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання копії (копій) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання аналогічного за предметом закупівлі договору — абзац 4, пункту 1 “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” Додатку 1 до Тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які ПОВИНЕН ПОДАТИ учасник для усунення виявлених невідповідностей: - документи, а саме: 1. Довідка про підтвердження кваліфікації.pdf, 2. Відповідність умовам.pdf, 3. Зведена довідка п.47.pdf, 4. довідка пп 2 п 45.pdf, 5. Довідка щодо якості товару.pdf, 6. Довідка про виробника товару.pdf, 7. Довідка про походження участника.pdf, 8. Гарантійний лист заміна неякісного товару.pdf, 9. Довідка по захисту довкілля.pdf, 10. Довідка про відстуність обмежень.pdf, 11. Довідка щодо ліцензії.pdf, 12. Гарантійний лист щодо гарантійних термінів.pdf, 13. порівняльна таблиця.pdf, 14. інформація про тех вимоги.pdf, Витяг.pdf, із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису; - документи, а саме: 1.1. Аналогічний договір.pdf, 1.2. Видаткові аналогічний договір.pdf, 1.3. Рекомендаційний лист.pdf, Витяг з реєстру територіальної громади ориг.pdf, Витяг про відсутність судимості_1.pdf, витяг ФОП.pdf, Декларація відповідності автоматики.pdf, довідка взяття на облік 4 ОПП.pdf, Довідка про відкриття рахунку.pdf, Довідка про внесення відомостей до демографічного реєстру.pdf, Довідка про представництво.pdf, КАРТКА ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ.pdf, Свідоцтво про сплату єдиного податку ориг.pdf, Свідоцтво.pdf, Сертифікат.pdf, Скан паспорта і кода.pdf, Скан паспорта.pdf, із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису або оформити скановані документи належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа яка складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа; - оновлену Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (документ із назвою: “1. Довідка про підтвердження кваліфікації.pdf”) у форматі електронного документа, яка відповідає Формі 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника із зазначенням у ній інформації про СТОРОНИ договору, контактних даних ЗАМОВНИКА/КОНТРАГЕНТА (телефон, електронна пошта тощо); - рахунки з ціною, кількістю, асортиментом Товару, які є невід’ємними частинами Договору поставки №21/22 від 21.12.2022 р.; - оновлені видаткові накладні від 17 лютого 2023 року №08, від 01 березня 2023 року №09, від 18 серпня 2023 року №21 та від 02 жовтня 2023 року №23 на підтвердження виконання Аналогічного договору (документ із назвою: “1.2. Видаткові аналогічний договір.pdf”) із зазначенням в них інформації про номер та дату договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-07-25, 18:20:08
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-05-013578-a-c2
Номер договору:
499
Дата підписання договору:
15-07-2025, 11:00
Строк дії договору:
з 15-07-2025 по 15-12-2025
680 990 UAH
Ціна договору
680 990 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БУДВІКСІМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-06-2025 по 03-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Кирилівська будинок 82 офіс 256, 04080, Natalka Natalka
Остаточна пропозиція:
666 666 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
840 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 01-07-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БУДВІКСІМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-06-2025 по 21-06-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Кирилівська будинок 82 офіс 256, 04080, Natalka Natalka
Остаточна пропозиція:
666 666 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
840 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-06-2025, 09:03
Період подачі оскарження:
по 25-06-2025, 12:17

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-06-25, 12:10:47
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю “БУДВІКСІМ” ЄДРПОУ 44483994 (далі - ТОВ “БУДВІКСІМ”, Учасник) робочою групою ГУ ДСНС України у Вінницькій області та уповноваженою особою в період з 16 по 18 червня 2025 року виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ “БУДВІКСІМ” в його тендерній пропозиції, подання яких передбачалося Додатком 1 до тендерної документації замовника. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник надав Довідку, яка містить інформаціє про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у форматі електронного документа (документ із назвою: “1 Довідка про аналогічний досвід.pdf”). Однак інформація в рядку 1 навпроти назви колонок 2 та 6 не відповідає змісту назви колонок, зокрема відсутня інформація про СТОРОНИ договору, відсутні контактні дані ЗАМОВНИКА/КОНТРАГЕНТА (телефон, електронна пошта тощо), у складі підпису документа не відображено ініціали посадової особи Учасника; - ТОВ “БУДВІКСІМ” надало Сертифікат дилера виданий йому ТОВ “РІАЛ ДОРС ЮА” у форматі електронного документа (документ із назвою: “11 Сертифікат дилера.pdf”), в якому назва продукції не відповідає назві Товару запропонованого Учасником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання довідки за Формою 1 — абзац 4, підпункту 1.1 “Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”, пункту 1, Додатку 1 до Тендерної документації замовника. - щодо надання сертифікату та/або свідоцтва або іншого документу від виробника Товару у вигляді електронного документу скан-копії про офіційне представництво Учасника з продажу і встановлення зазначено в пропозиції Товару — абзац 4, розділу “Вимоги до якості” Додатку 1.1 “ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ” до Додатку 1 до Тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оновлену Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (документ із назвою: “1 Довідка про аналогічний досвід.pdf”) у форматі електронного документа, яка відповідає Формі 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника із зазначенням у ній інформації про СТОРОНИ договору, контактних даних ЗАМОВНИКА/КОНТРАГЕНТА (телефон, електронна пошта тощо) та відображенням ініціалів посадової особи Учасника у складі підпису документа; - оновлений Сертифікат дилера виданий ТОВ “БУДВІКСІМ” (документ із назвою: “11 Сертифікат дилера.pdf”) у форматі електронного документа із зазначенням у ньому інформації про офіційне представництво Учасника з продажу і встановлення зазначеного в його тендерній пропозиції Товару - Ворота промислові секційні.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-06-25, 12:10:47

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БУДВІКСІМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
666 666 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
840 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-06-2025, 13:34:46
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4.99
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Марчук Юрій Володимирович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
680 990 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
754 920 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
субпідрядники не будуть залучатись
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-06-2025, 22:29:12
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4.99
Доказ:
Документ
Банківська гарантія 1953.zip.p7s, Замовник вимагає від переможця процедури закупівель надати замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому разі до кінцевого строку укладення договору про закупівлю, передбаченого пунктом 49 Особливостей, забезпечення виконання договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії в електронному вигляді. Розмір забезпечення (банківської гарантії) становить 4,99% вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. Банківська гарантія повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом банку-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на вебпорталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) у відповідній закупівлі. Банківська гарантія оформляється згідно вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Банківська гарантія, зокрема, повинна містити інформацію знідно вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць. Текст банківської гарантії не повинен містити вимоги вказані у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з вимогами статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Примірну форму банківської гарантії наведено в додатку 2.1 до додатку 2 до тендерної документації. Банківські реквізити замовника: ГУ ДСНС України у Вінницькій області, МФО 820172, Держказначейська служба України м. Київ, код ЄДРПОУ 38635397, IBAN: UA788201720343170002000085661. Призначення платежу: наведено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації.
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЮМ-СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
689 985 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
764 607 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-06-2025, 18:10:41
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4.99
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 18:26:50
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 18:26:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 18:26:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 18:26:12
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 18:26:12
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 18:26:12
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 18:26:12

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  4. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  11. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Дата архівування:
                  1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Ворота промислові секційні (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби)
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  30
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  4,99
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Примірна форма Банківської гарантії.doc, , Замовник вимагає від переможця процедури закупівель надати замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому разі до кінцевого строку укладення договору про закупівлю, передбаченого пунктом 49 Особливостей, забезпечення виконання договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії в електронному вигляді. Розмір забезпечення (банківської гарантії) становить 4,99% вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. Банківська гарантія повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом банку-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на вебпорталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) у відповідній закупівлі. Банківська гарантія оформляється згідно вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Банківська гарантія, зокрема, повинна містити інформацію знідно вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць. Текст банківської гарантії не повинен містити вимоги вказані у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з вимогами статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Примірну форму банківської гарантії наведено в додатку 2.1 до додатку 2 до тендерної документації. Банківські реквізити замовника: ГУ ДСНС України у Вінницькій області, МФО 820172, Держказначейська служба України м. Київ, код ЄДРПОУ 38635397, IBAN: UA788201720343170002000085661. Призначення платежу: наведено в пункті 2 додатку 2 до тендерної документації.
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  3. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Дата архівування:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Дата архівування:
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Ворота промислові секційні (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 05-06-2025, 18:26:09
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ