Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 270 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 8 100 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Мананкова |
| Телефон: | +380633970471 |
| E-mail: | czomanankova@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
| Замовник(и): | Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 07.08.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Ролети тканинні (Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) Код ДК 021:2015 39515100-6 Штори. 2.2. Кількість: Рулонні штори на валі – 5 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; •Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 4 штуки; • Рулонні штори на валі – 2 штуки; • Рулонна штора на валі – 1 штука; • Рулонні штори на валі – 2 штук; •Рулонні штори на валі – 12 штук; • Рулонні штори на валі – 12 штук; • Рулонні штори на валі – 6 штук; • Рулонні штори на валі – 5 штук; • Рулонні штори на валі – 2 штук; • Рулонні штори на валі – 2 штук; • Рулонна штора на валі – 1 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 4 штук. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник», 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Хмельницького Богдана, будинок 118 А. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 10.09.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 17.07.2025, UA-2025-07-17-009236-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 30.07.2025 15:53 до 30.07.2025 16:22. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог п. 1.2 Додатку 3 до документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», яким передбачено надання учасниками «1.2. Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.» - учасником не надано зазначену Довідку – надати Довідку.
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника № 10 від 06.08.2025 року 1. Замовник Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Ролети тканинні (Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) Код ДК 021:2015 39515100-6 Штори. 2.2. Кількість: Рулонні штори на валі – 5 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 4 штуки; • Рулонні штори на валі – 2 штуки; • Рулонна штора на валі – 1 штука; • Рулонні штори на валі – 2 штук; • Рулонні штори на валі – 12 штук; • Рулонні штори на валі – 12 штук; • Рулонні штори на валі – 6 штук; • Рулонні штори на валі – 5 штук; • Рулонні штори на валі – 2 штук; • Рулонні штори на валі – 2 штук; • Рулонна штора на валі – 1 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 4 штук. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник», 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Хмельницького Богдана, будинок 118 А. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 10.09.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 17.07.2025, UA-2025-07-17-009236-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 30.07.2025 15:53 до 30.07.2025 16:22. 5. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: 5.1. Найменування: : Фізична особа-підприємець Цибулін Богдан Тарасович 5.2. ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 3161724252 5.3. Місцезнаходження: Україна, 49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Первозванівська, 14/16; телефон: + 38099 685 55 65; е-mail: bagira_salon@ukr.net 5.4. Ціна пропозиції: 205 247,00,00 грн без ПДВ, остаточна ціна пропозиції – 182 400,00 грн без ПДВ. 6. Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 06.08.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність розглянути достатньо великий обсяг документів, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі «Ролети тканинні (Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) Код ДК 021:2015 39515100-6 Штори» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.