Закупівлю оголошено - 17-07-2025, 15:49. Дата останніх змін - 22-08-2025, 12:08

Ролети тканинні (Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) Код ДК 021:2015 39515100-6 Штори

Ролети тканинні (Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) Код ДК 021:2015 39515100-6 Штори ... Державна закупівля - UA-2025-07-17-009236-a Ролети тканинні (Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) Код ДК 021:2015 39515100-6 Штори від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 7/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-17-009236-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-16-008267-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 15:49
по 27-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 15:49
по 30-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 30-07-2025, 15:53
по 30-07-2025, 16:22

Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
270000
270 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 350 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:8 100 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:32835966 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Мананкова
Телефон:+380633970471
E-mail:czomanankova@gmail.com
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Замовник(и):
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Ролети тканинні (Код ДК 021:20 ...
270 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-07-2025, 15:53
+-
Позиції
ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

5
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

8
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

8
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

4
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

2
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

1
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

2
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

12
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

12
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

6
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

5
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

2
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

2
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

1
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

8
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

8
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради
44286447

Рулонні штори на валі

4
штука
49033 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро проспект Богдана Хмельницького, будинок 118 А, Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник»
по 10-09-2025
39515100-6
Штори


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Козимир Олена Олександрівна"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-08-2025 по 15-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ПРОСПЕКТ ОБОЛОНСЬКИЙ, будинок 30, квартира 37, 04205, Олена КОзимир
Остаточна пропозиція:
251 866 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
251 866 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-08-2025, 13:02
Період подачі оскарження:
по 14-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-08-25, 11:01:02
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 07.08.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Ролети тканинні (Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) Код ДК 021:2015 39515100-6 Штори. 2.2. Кількість: Рулонні штори на валі – 5 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; •Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 4 штуки; • Рулонні штори на валі – 2 штуки; • Рулонна штора на валі – 1 штука; • Рулонні штори на валі – 2 штук; •Рулонні штори на валі – 12 штук; • Рулонні штори на валі – 12 штук; • Рулонні штори на валі – 6 штук; • Рулонні штори на валі – 5 штук; • Рулонні штори на валі – 2 штук; • Рулонні штори на валі – 2 штук; • Рулонна штора на валі – 1 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 4 штук. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник», 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Хмельницького Богдана, будинок 118 А. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 10.09.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 17.07.2025, UA-2025-07-17-009236-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 30.07.2025 15:53 до 30.07.2025 16:22. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - в недотримання вимог п. 1.2 Додатку 3 до документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», яким передбачено надання учасниками «1.2. Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.» - учасником не надано зазначену Довідку – надати Довідку.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-08-25, 11:01:02
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-17-009236-a-b1
Номер договору:
2108
Дата підписання договору:
21-08-2025, 12:07
Строк дії договору:
з 21-08-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Віннікова Марина Геннадіївна
E-mail підписанта:
artterytoria@gmail.com
Посада підписанта:
Директор
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA888201720344291001200154239
Телефон підписанта:
+380969956699
251 866 UAH
Ціна договору
251 866 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СОНЦЕЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-08-2025 по 15-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Робоча (Чечелівський район) будинок 152 секція 5, 49000, Людмила Касапова
Остаточна пропозиція:
182 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
207 315 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 13-08-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ЦИБУЛІН БОГДАН ТАРАСОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-07-2025 по 28-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вул.Котіна, будинок 10, 51400, Богдан Цибулін
Остаточна пропозиція:
182 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
205 247 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 13-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 06-08-25, 12:01:17
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника № 10 від 06.08.2025 року 1. Замовник Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Ролети тканинні (Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) Код ДК 021:2015 39515100-6 Штори. 2.2. Кількість: Рулонні штори на валі – 5 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 4 штуки; • Рулонні штори на валі – 2 штуки; • Рулонна штора на валі – 1 штука; • Рулонні штори на валі – 2 штук; • Рулонні штори на валі – 12 штук; • Рулонні штори на валі – 12 штук; • Рулонні штори на валі – 6 штук; • Рулонні штори на валі – 5 штук; • Рулонні штори на валі – 2 штук; • Рулонні штори на валі – 2 штук; • Рулонна штора на валі – 1 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 8 штук; • Рулонні штори на валі – 4 штук. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: Комунальний заклад культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради, філія Культурно-спортивний комплекс «Шинник», 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Хмельницького Богдана, будинок 118 А. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 10.09.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 17.07.2025, UA-2025-07-17-009236-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 30.07.2025 15:53 до 30.07.2025 16:22. 5. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: 5.1. Найменування: : Фізична особа-підприємець Цибулін Богдан Тарасович 5.2. ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 3161724252 5.3. Місцезнаходження: Україна, 49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Первозванівська, 14/16; телефон: + 38099 685 55 65; е-mail: bagira_salon@ukr.net 5.4. Ціна пропозиції: 205 247,00,00 грн без ПДВ, остаточна ціна пропозиції – 182 400,00 грн без ПДВ. 6. Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 06.08.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність розглянути достатньо великий обсяг документів, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі «Ролети тканинні (Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) Код ДК 021:2015 39515100-6 Штори» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 28-08-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ЦИБУЛІН БОГДАН ТАРАСОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
182 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
205 247 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-07-2025, 14:51:24
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СОНЦЕЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
182 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
207 315 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-07-2025, 10:44:49
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Козимир Олена Олександрівна"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
251 866 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
251 866 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-07-2025, 11:59:28
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено17-07-2025, 15:50:45
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено21-07-2025, 12:41:06
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено22-07-2025, 11:46:10
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:40:00
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 15:49:13
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 15:49:13
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 15:49:13
            Тендерна документація
            публічний Видалено17-07-2025, 15:49:13
            Тендерна документація
            публічний Видалено21-07-2025, 12:40:04
            Тендерна документація
            публічний Видалено22-07-2025, 11:45:04
            Тендерна документація
            публічний Видалено25-07-2025, 15:39:21
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:39:22
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 12:40:04
                Інший
                публічнийЕкспортовано:22-07-2025, 11:45:04
                Інший
                публічнийЕкспортовано:25-07-2025, 15:39:20

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  11. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Дата архівування:
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Ролети тканинні (Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) Код ДК 021:2015 39515100-6 Штори
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  30
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Докладна інформація щодо забезпечення виконання договору зазначена у пункті 7 розділу 6 тендерної документації
                  4. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Ролети тканинні (Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю) Код ДК 021:2015 39515100-6 Штори
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 3% від очікуваної вартості закупівлі та для даної закупівлі складає: 8 100,00 грн (вісім тисяч сто грн 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» та з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 32835966 Юридична адреса: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: р/р UA 47 320478 0000026008924921805 банк: АБ «УКРГАЗБАНК»
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Дата архівування:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 17-07-2025, 15:49:10
                  Дата архівування:
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ