Закупівлю оголошено - 19-08-2025, 16:26. Дата останніх змін - 05-09-2025, 07:44

Морква консервована, Капуста консервована, Буряк консервований, Помідори консервовані, Огірки консервовані

Морква консервована, Капуста консервована, Буряк консервований, Помідори консервовані, Огірки консервовані... Державна закупівля - UA-2025-08-19-010680-a Морква консервована, Капуста консервована, Буряк консервований, Помідори консервовані, Огірки консервовані від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3021 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 8/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-19-010680-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-08-2025, 16:26
по 25-08-2025, 08:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-08-2025, 14:00
по 28-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 28-08-2025, 12:42
по 28-08-2025, 13:05

Спрощена закупівля
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
687840
687 840 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:6 878,40 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:6 878,40 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3021 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:08803589 Досьє YouControl
Контактна особа:Борейчук Людмила Павлівна
Телефон:380957158531
E-mail:mila020183@i.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

05-09-2025, 07:43

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Морква консервована, Капуста к ...
687 840 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-08-2025, 12:42
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Морква консервована,

2 000
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро склад Замовника
по 10-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капуста консервована,

2 000
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро склад Замовника
по 10-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Буряк консервований,

1 200
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро склад Замовника
по 10-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Помідори консервовані,

1 125
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро склад Замовника
по 10-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Огірки консервовані

1 125
кілограм
49008 Україна Дніпропетровська область Дніпро склад Замовника
по 10-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕЙДС ПРАЙМ»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-08-2025 по 05-09-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул. Дегтярівська, будинок 19, 04119, Басараб Ніна
Остаточна пропозиція:
462 342 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
462 342 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-09-2025, 11:28

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-08-25, 08:22:27
24

1. Форма 1 п. 1.4. до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі часником не надано Оригінал або завірену копію Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-08-25, 08:22:27
Договір
Цей договір було скасовано до підписання
Системний номер договору:
UA-2025-08-19-010680-a-b1
462 342 UAH
Ціна договору
462 342 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕЙДС ПРАЙМ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
462 342 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
462 342 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-08-2025, 18:40:16
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Карпенко Людмила Валентинівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
592 030,80 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
592 030,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-08-2025, 22:32:04
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
Підписаний G0825-3213-GL_tender.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 16:27:01
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 16:26:55
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 16:26:55

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Морква консервована, Капуста консервована, Буряк консервований, Помідори консервовані, Огірки консервовані
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-08-2025, 16:26:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник завантажує в електронну систему закупівель сканований документ у кольоровому вигляді: - оригінал або копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). Розмір забезпечення пропозиції: 6878,40 (шість тисяч вісімсот сімдесят вісім грн. 40 коп.) Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Військова частина 3021 НГУ, код ЄДРПОУ: 08803589 Банківські реквізити: р/р UA 888201720355129003092013469 в ДКСУ м.Київ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ