Період оскарження умов закупівлі - по 08-06-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 43 221 056,79 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 432 210,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Шаповал Юрій Михайлович |
| Телефон: | 380503833050 |
| E-mail: | Yurii.Shapoval@Ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
2 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за№ 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності . 1. Відповідно до п.3.4.3. Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надається: - Гарантійний лист від виробника про забезпечення доступу представників Замовника та представників незалежної інспекційної організації на виробничі потужності заявленого виробника комплектуючих до насосів ЕВН для проведення перевірки всіх етапів виробництва у відповідності із планом виробництва і контроля якості товару. Учасником надано Гарантійний лист №1/100625/001 ехр_ від 10.06.2025 р. від виробника про забезпечення доступу представників Замовника. Разом з тим інформація (гарантійний лист) про забезпечення доступу представників представників незалежної інспекційної організації на виробничі потужності заявленого виробника комплектуючих до насосів ЕВН для проведення перевірки всіх етапів виробництва у відповідності із планом виробництва і контроля якості товару в складі пропозиції не надано. 2. Відповідно до 1.1 Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надається: 1.1.1 Копія(-ї) договору(-ів)*, аналогічного(-их)** за предметом закупівлі. Замість копії договору(-ів) може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою(-ими) укладено аналогічний(-і) за предметом закупівлі договір(-и) в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий(-і) договір(-и) повинен(-нні) містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору(-ів) (якщо є такі додатки). Такий(-і) договір(-ори) може(-уть) надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним(-ми) договором(-ами) слід розуміти договір(-ори) на поставку коліс робочих та апаратів направляючих, та корпусів до електровідцентрових занурювальних насоcів, що використовуються для видобутку вуглеводнів. 1.1.2. Копії документів, які підтверджують повене виконання аналогічного(-их) договору(-ів): а) - або видаткові накладні, оформлені належним чином; - та/або акти приймання-передачі товару; - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання (у встановлені договором строки, без порушень інших вимог договору (у тому числі щодо якості) аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер(-и) та дату(-и) укладання договору(-ів), копія(-ї) якого(-их) надається(-ються). б) скан-копія (-ї) сертифікату(-ів) якості або іншого(-их) аналогічного(-их) документу(-ів), які надавалися при поставці під час виконання аналогічного договору. в) скан-копія (-ї) або у вигляді електронної (-х) вантажно митної (-х) декларація (-й) (ВМД) відповідно до якої (-х) ввозилися робочі колеса, направляючі апарати та корпуса на митну територію України під час виконання аналогічного(-их) договору(-ів). Відповідний(-і) документ(-и) надається(-ються) лише коли постака здійснювалась на митну територію України. г) інформаційна довідка з контактними даними покупця за аналогічним(-и) договором(-ами) (актуальний(-і) контактний(-і) номер(-а) телефона(-ів) та e-mail адреса(-и)). Документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1. цього Додатку 2 до ТД. Надані Учасником договори та документи на їх виконання (на українській мові) не підтверджують факт повного виконання договорів. Крім того аналогічними договами не підтверджується поставка корпусів до електровідцентрових занурювальних насоcів. Учасником не надано скан-копія (-ї) сертифікату(-ів) якості або іншого(-их) аналогічного(-их) документу(-ів), які надавалися при поставці під час виконання аналогічного договору. 3. Відповідно до п.3.4.1. Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надається: - Скан-копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015 або ISO 9001:2015, щодо виробника, продукція якого пропонується Учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Сфера сертифікації: виробництво комплектуючих до занурювальних електронасосів. - В складі тендерної пропозиції учасника відсутні сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015 або ISO 9001:2015, щодо виробника, продукція якого пропонується Учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності на українській мові. 4. Відповідно до п.3.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надається: Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований). Надана Учасником довідка №1/100625/007 ехр_ від 10.06.2025 р. не містить, зокрема, наступну інформацію визначену в довідці за Формою 1: - Відомості про особу яка буде здійснювати зв'язок із Замовником: П.І.Б., e-mail; - Гарантію достовірності інформації зазначеній в довідці; - Інформацію наступного змісту «Ознайомившись з вимогами щодо кількості/обсягів та термінів поставки товарів, що закуповуються, інформуємо, що ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити Замовника товарами відповідної якості, в необхідному обсязі та строки, встановлені в Додатку 1 до ТД.Підтверджуємо відповідність нашої пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмету закупівлі, що встановлені Замовником в Додатку 1 до ТД. Гарантуємо дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції не менше, ніж 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням: - документи та інформацію, що підтверджують наявність в Учасника процедури закупівлі наявності досвіду виконання аналогічного договору відповідно до умов п.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації; - гарантійний лист від виробника про забезпечення доступу представників Замовника та представників незалежної інспекційної організації на виробничі потужності заявленого виробника комплектуючих до насосів ЕВН для проведення перевірки всіх етапів виробництва у відповідності із планом виробництва і контроля якості товару відповідно до умов п.3.4.3. Додатку 2 до Тендерної документації; - Скан-копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015 або ISO 9001:2015, щодо виробника, продукція якого пропонується Учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, відповідно до умов п.3.4.1. Додатку 2 до Тендерної документації; - Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі та іншими умовами, складену в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . Надані виправленні та нові документи повинні враховувати зазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.