Закупівлю оголошено - 06-08-2025, 11:26. Дата останніх змін - 01-09-2025, 16:36

Блоки із м’яса яловичини заморожені (Київська обл.)

Блоки із м’яса яловичини заморожені (Київська обл.)... Державна закупівля - UA-2025-08-06-003503-a Блоки із м’яса яловичини заморожені (Київська обл.) від замовника Військова частина 3078 Національної гвардії України від 8/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-06-003503-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-08-2025, 11:26
по 12-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-08-2025, 00:00
по 15-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
63456000
63 456 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:634 560 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:1 903 680 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Булгарова Марія Михайлівна
Телефон:380444624862
E-mail:smarttender3078@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Блоки із м’яса яловичини замор ...
63 456 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Блоки із м’яса яловичини заморожені (Київська обл.)

300 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 30-11-2025
15110000-2
М’ясо


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-08-2025 по 23-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Лубенський р-н село Окіп, вул.Польова, будинок 11, 37511, Хворостяний Ігор
Остаточна пропозиція:
63 450 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-08-2025, 10:16

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-08-25, 18:15:39
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пункт 19 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід П. І. Б Посада загальний стаж роботи освіта Учасником у складі пропозиції відсутня інформаційна довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1. 2.Пункт 20 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 15110000-2 або за предметом закупівлі. 2. Сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), одного із зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3. Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Такими документами можуть бути: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, учасник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення. Учасником у складі пропозиції не завантажено інформацію з усіма додатками на виконання пункту 20 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), одного із зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Такими документами можуть бути: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. 3.Пункт 21 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за останній звітній період (2024 рік) за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 50 % очікуваної вартості предмету закупівлі. 2. Якщо учасник закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканований оригінал в кольоровому вигляді податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за останній звітній період (2024 рік) за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) та сканований оригінал документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 50 % очікуваної вартості предмету закупівлі. 3. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають у складі пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (за останній звітній період). Фінансова спроможність таких учасників повинна складати не менше 50% очікуваної вартості предмету закупівлі. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасником у складі пропозиції не завантажено відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за останній звітній період (2024 рік) за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 50 % очікуваної вартості предмету закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за останній звітній період (2024 рік) за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 50 % очікуваної вартості предмету закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-08-25, 18:15:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-06-003503-a-c1
Номер договору:
566/ВОЗ-2025
Дата підписання договору:
01-09-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 01-09-2025 по 31-12-2025
63 450 000 UAH
Ціна договору
52 875 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
63 450 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-08-2025, 16:19:38
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Електронна гарантія (банківська/страхова/фінансової установи).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Оригінал платіжної інструкції
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:06-08-2025, 11:26:57
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:06-08-2025, 11:27:03
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:06-08-2025, 11:26:57

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Блоки із м’яса яловичини заморожені (Київська обл.)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Електронна гарантія (банківська/страхова/фінансової установи).
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-08-2025, 11:26:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Електронна гарантія (банківська/страхова/фінансової установи). , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
              Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-08-2025, 11:26:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Блоки із м’яса яловичини заморожені (Київська обл.)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-08-2025, 11:26:57
              Оригінал платіжної інструкції
              Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-08-2025, 11:26:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Оригінал платіжної інструкції , Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ