Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 931 613 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 658,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ОСББ "Миру 33" |
| ЄДРПОУ: | 35927952 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бабіченко Алла Анатоліївна |
| Телефон: | +380967361807 |
| E-mail: | osbbm35@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50069, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, проспект Миру буд.33 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Вікна Віконда» у процедурі закупівлі ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-12-013179-а виявлено наступні невідповідності: 1. У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати форму «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації). У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вікна Віконда» відсутній Додаток №1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція». На виконання вимог ч.16 ст. 29 Закону, оскільки в учасника виявлено невідповідності між інформацією та документами, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось ТД, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями форму «Тендерна пропозиція» (Додаток 1 до тендерної документації). 2. Відповідно до умов тендерної документації замовника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, також вимагалося на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення надати також копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду, та/або наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні у наданні послуги. У складі документації тендерної пропозиції Учасником була надана така довідка, у якій, зокрема, зазначені такі працівникі, як: маляр-штукатур Мазікіна Л.В. (договір ЦПХ №117 від 20.06.24р.) та маляр-штукатур Лучинська Л.В. (договір ЦПХ №118 від 20.06.24р.). Договори ЦПХ, які є у складі тендерної пропозиції, ТОВ «Вікна Віконда» з зазначеними працівниками закінчуються 15 квітня 2025року, позаяк, термін надання послуг за даною Закупівлею закінчується 30 квітня 2025 року, що зазначено в ТД і проекті договору. У даному випадку, складається ситуація, коли термін залучення даних осіб для виконання замовлення по Закупівлі закінчується раніше, ніж термін виконання замовлення по Закупівлі. Оскільки, не можливо встановити, чи встигнуть дані працівники закінчити свої обов’язи до 15 квітня 2025р. На виконання вимог ч.16 ст. 29 Закону, оскільки є невідповідності між інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення та документами, що підтверджують наявність працівників для виконання замовлення, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями додаткові угоди на працівників: маляр-штукатур Мазікіна Л.В. та маляр-штукатур Лучинська Л.В. на продовження строку дії договорів ЦПХ. 3. У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуги по Закупівлі. При цьому, також вимагалося, що учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (або оренди) наступними сканованими копіями можливих документів: витягом з оборотно-сальдової відомості учасника станом не раніше 01.01.2025 р., який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або договору оренди з переліком майна, що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів/механізмів). У складі документації тендерної пропозиції Учасником була надана така довідка, але без підтвердження наведеної інформації копіями можливих документів. На виконання вимог ч.16 ст. 29 Закону, оскільки є невідповідності між інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуги та документами, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердити наведену інформацію щодо власності (або оренди) наступними сканованими копіями можливих документів: витягом з оборотно-сальдової відомості учасника станом не раніше 01.01.2025 р., який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або договору оренди з переліком майна, що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів/механізмів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.