Закупівлю оголошено - 12-07-2024, 12:56. Дата останніх змін - 18-07-2024, 15:33

Вершкове масло

Вершкове масло ... Державна закупівля - UA-2024-07-12-005534-a Вершкове масло від замовника КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ від 7/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-12-005534-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-12-006943-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-07-2024, 12:56
по 17-07-2024, 00:00

Масло солодковершкове 72%, ДСТУ 4399 Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними у видаткових накладних, після чого формується зведена видаткова накладна по всіх навчальних закладах. Платіжні зобов’язання ЗАМОВНИКА виникають при наявності відповідного бюджетного призначення. Ціни, вказані в видаткових накладних, містять в собі вартість відвантаження, пакування, маркування, доставки, а також суму ПДВ (на Товари, продаж яких обкладається ПДВ). Поставка товарів Термін поставки товару: до 31.12.2024р. Умови поставки – виключно в асортименті та в обсязі, зазначених у заявці ЗАМОВНИКА, з обов’язковим дотриманням строків придатності Товару. ЗАМОВНИК замовляє Товар на наступні періоди із зазначенням конкретного місця поставки електронною поштою, факсимільним зв’язком, телефонограмою або іншими засобами зв’язку, а ПОСТАЧАЛЬНИК виконує дане замовлення. В замовленні вказується адреса доставки, кількість продукції, категорія призначення (пільгова категорія, батьківські кошти, тощо). При доставці товару ПОСТАЧАЛЬНИК надає видаткові накладні по кожній категорії призначення в двох примірниках – один за адресою поставки, другий – в бухгалтерію ЗАМОВНИКА. У видаткових накладних вказується назва товару, одиниця вимірювання, ціна за одиницю, сума, назва документа, що посвідчує якість товару (сертифікату, декларації, посвідчення про якість тощо). Крім того, ПОСТАЧАЛЬНИК надає в бухгалтерію ЗАМОВНИКА узагальнену накладну на весь товар, доставлений в пункти призначення з обов’язковою розшифровкою кількості товару по кожній адресі доставки та категорії призначення для оплати в Казначейській службі. Товар має постачатися дрібними партіями, регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад (перелік і адреса наведені у Додатку 2) у кількості та асортименті згідно із заявками ЗАМОВНИКА щоденно. Доставка проводиться 2 рази на місяць в робочі дні з 8-00 до 16-00 годин в обумовлений час транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції. Доставка Товару до харчоблоків та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА. Датою постачання товару є дата приймання ЗАМОВНИКОМ партії товару, що підтверджується підписом уповноваженого представника ЗАМОВНИКА на всіх примірниках видаткової накладної. Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху. Упаковка повинна бути промаркована. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
155000
155 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:04417010 Досьє YouControl
Контактна особа:Алла Накай
Телефон:+380963436738
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
60100, Україна, Чернівецька область,селище міського типу Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Масло солодковершкове 72%, ДСТУ 4399

500
кілограм
60100 , Україна , Чернівецька область , на території Кельменецької територіальної громади, згідно Додатку 2 до договору про закупівлю , Заклади освіти ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вміст жиру72.0Активна12-07-2024, 12:56
Відповідність ДСТУДСТУ 4399Активна12-07-2024, 12:56
ВидсолодковершковеАктивна12-07-2024, 12:56
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-07-2024, 12:56:27
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-07-2024, 12:55:14
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Ім'я:
ФОП "ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Чернівецька область, Кельменецький р-н, село Нагоряни, 60114, Марія Гайдей
Остаточна пропозиція:
104 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-07-2024, 08:57
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-12-005534-a-c1
Номер договору:
142
Дата підписання договору:
18-07-2024, 10:30
Строк дії договору:
з 18-07-2024 по 31-12-2024
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА
E-mail підписанта:
Посада підписанта:
Фізична особа-підприємець
Підписант діє на підставі:
Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Номер IBAN:
UA073563340000026000970192596
Телефон підписанта:
+380981004864
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Олійник Богдан Олександрович
E-mail підписанта:
Посада підписанта:
Селищний голова
Підписант діє на підставі:
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
Номер IBAN:
UA878201720344240034000025188
Телефон підписанта:
+380982738490
104 000,00 UAH
Ціна договору
104 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
104 000,00 UAH, з ПДВ
Позиції:
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Тимінський Роман   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
112 500,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Субаш Галина Михайлівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
134 750,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ