Закупівлю оголошено - 10-07-2025, 17:55. Дата останніх змін - 14-08-2025, 14:50

Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А

Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 ком... Державна закупівля - UA-2025-07-10-011531-a Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А від замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 7/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-10-011531-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-25-015180-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 17:55
по 25-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 17:55
по 28-07-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 29-07-2025, 11:18
по 29-07-2025, 11:47

Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2025, 00:00

Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2401387.39
2 401 387,39 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:24 013,88 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЄДРПОУ:37501684 Досьє YouControl
Контактна особа:Черній Олена Вікторівна
Телефон:+380445465108
E-mail:chernii.zakupki@gmail.com
Місцезнаходження:
02217, Україна, м. Київ,вулиця Закревського, будинок 15-А
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт (заміна вік ...
2 401 387,39 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-07-2025, 11:18
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А

1
робота
02217 Україна м. Київ вул. Миколи Закревського, 37-А
по 30-09-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-07-2025 по 07-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. О.Теліги 25,офіс 282, 04060, Полівода Вадим Вадимович
Остаточна пропозиція:
2 374 227,49 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 374 227,49 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-08-2025, 14:35
Період подачі оскарження:
по 07-08-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-10-011531-a-b1
Номер договору:
143
Дата підписання договору:
13-08-2025, 23:59
Строк дії договору:
з 13-08-2025 по 31-12-2025
2 374 227,49 UAH
Ціна договору
1 978 522,91 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-07-2025 по 07-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, село Княжичі, вулиця Медова будинок 2, 07455, Лановський Павло Миколайович
Остаточна пропозиція:
2 328 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 328 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 05-08-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-07-2025 по 06-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Магнітогорська, буд. 1, , Кушнарьов Володимир Сергійович
Остаточна пропозиція:
2 155 819,12 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 155 819,12 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 05-08-2025, 00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 155 819,12 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 155 819,12 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-07-2025, 17:46:00
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 328 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 328 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-07-2025, 19:37:53
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
6. Довідка про наявність обладнання_ матеріально-технічної бази та технологій.pdf, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
7. Довідка про працівників відповідної кваліфікації.pdf, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
8. Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Доказ:
Документ
9. Фінансова звітність малого підприємства річна 2024.pdf, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 374 227,49 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 374 227,49 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не передбачено залучення субпідрядника/співвиконавця
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-07-2025, 19:56:35
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
5. МТБ.pdf, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
6. Працівники.pdf, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
7. Аналогічний договір.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Доказ:
Документ
8. Фінзвітність малого підприємства за 2024р 1-м_ 2-м.pdf, Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено10-07-2025, 17:55:33
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено18-07-2025, 13:11:13
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено18-07-2025, 13:15:37
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено18-07-2025, 15:37:51
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:28:38
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:55:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:55:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:55:07
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 13:10:21
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 13:10:20
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:27:46
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:27:47
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:55:04
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 15:36:48
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:55:02
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:10-07-2025, 17:55:00
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічний Видалено18-07-2025, 13:10:21
                    Інший
                    публічний Видалено18-07-2025, 13:14:46
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:18-07-2025, 15:36:47
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 15:27:45

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      90
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                      1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      0
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      5
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Замовник вимагає від переможця надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону у вигляді банківської гарантії з грошовим покриттям на весь строк дії такої банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 відсотків від ціни договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія з грошовим покриттям, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Грошове покриття обов’язково повинно передбачати списання/перерахування грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією на весь строк дії такої банківської гарантії у розмірі забезпечення виконання договору про закупівлю (5 відсотків від ціни договору про закупівлю). Строк забезпечення виконання договору про закупівлю: Термін дії гарантії має бути не менше терміну дії договору про закупівлю. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: Умови та порядок повернення, а також неповернення замовником забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються в договорі про закупівлю. Оформлена відповідно до вимог цього пункту тендерної документації банківська гарантія з документами, передбаченими цим пунктом, має бути передана замовнику впродовж 15 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Якщо станом на 17 год 00 хв останнього дня зазначеного 15-денного строку (або дня укладення договору про закупівлю) належним чином оформлена банківська гарантія з документами, передбаченими цим пунктом, не передані замовнику, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Разом з банківською гарантією Замовникові обов’язково надаються наступні документи: - завірена копія ліцензії банку, що видав банківську гарантію та/або витяг з державного реєстру банків; - завірена копія документів, що підтверджують повноваження посадової особи банку, яка підписала банківську гарантію; - оригінал листа чи іншого документу, виданого банком, з інформацією про те, що банківська гарантія оформлена з повним грошовим покриттям на всю її суму, та зазначенням реквізитів рахунку, на якому розміщена вся сума такого грошового покриття та строку такого покриття, а також підтвердженням того, що кошти покриття розміщені на рахунку покриття весь строк дії такої банківської гарантії. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання Підрядником умов Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня настання зазначених обставин. Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору у разі виконання умов Договору, та відсутності фактів невиконання зобов’язань передбачених Договором з боку Підрядника. Замовник у такому разі повертає Підряднику забезпечення виконання Договору не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня здачі об’єкта в експлуатацію, та, в разі необхідності, надає відповідне документальне підтвердження для банку, що видав банківську гарантію. - Умови неповернення забезпечення виконання Договору. Забезпечення не повертається Замовником Підряднику в разі: 1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Підрядником за Договором повністю або частково. 2. Дострокового розірвання Договору у випадку, якщо Підрядник не виконує свої зобов’язання за Договором або відмовляється від виконання зобов’язань за Договором; 3. Розірвання (припинення) Договору з ініціативи Підрядника. Право щодо неповернення Постачальнику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з зазначених вище випадків. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Підрядника шляхом надсилання відповідного листа на електронну адресу Підрядника, зазначену у Договорі. З дня відправлення Підряднику такого письмового повідомлення Замовник набуває право вимагати від банку (гаранта) виплати суми забезпечення виконання Договору.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: 1.1. Довідку про наявність в учасника основного обладнання та устаткування матеріально-технічної бази та технологій, а саме, обов’язкове зазначення: - офісного та/або складського приміщення; - обладнання та устаткування - основного інструменту, який буде використовуватись при виконанні робіт: перфоратори, дрилі, та інше. 1.2. Для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці згідно п.1.1., учасник повинен надати: 1.2.1. у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власними, надаються: - для підтвердження наявності нерухомого майна, – витяг з Державного реєстру речових прав; - для підтвердження наявності автомобілів/транспортних засобів (у разі зазначення) - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/машини/великотоннажного транспортного засобу/технологічного транспортного засобу; - для підтвердження наявності обладнання та устаткування – видаткові накладні, або акти приймання-передачі, або бухгалтерська довідка, або витяг з балансового рахунку, або оборотно-сальдова відомість; 1.2.2. у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база залучені учасником, надаються: - для підтвердження наявності нерухомого майна, - договір оренди/суборенди/лізингу з актами приймання-передачі та обов’язково надати документ, що підтверджує право власності орендодавця по даному договору; - для підтвердження наявності автомобілів/транспортних засобів, (у разі зазначення) – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/машини/великотоннажного транспортного засобу/технологічного транспортного засобу та договір оренди/суборенди/лізингу/інший договір, передбачений законодавством, з актом приймання-передачі транспортного засобу в передбачених умовами договору випадках; - для підтвердження наявності обладнання та устаткування – договір оренди/суборенди/лізингу/ інший договір, передбачений законодавством. Договори мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати: 2.1. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ, посаду (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника інженерно-технічних працівників: - інженера з охорони праці; - інженера-кошторисника та/або інженера-проектувальника (надати сертифікат або свідоцтво, що підтверджує отримання кваліфікації -/проходження навчання кошторисника); - виконавця робіт. Також в довідці має бути інформація про основних працівників робочих професій які будуть задіяні до виконання робіт, а саме: - маляр/маляр-штукатур; - монтажник металопластикових вікон/монтажник металопластикових конструкцій (не менше трьох осіб); На кожного працівника, вказаного в довідці, учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал діючого посвідчення та/або оригінал протоколу (-ів) чи витягу (-ів) з протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт з НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 28.0-1.32-13; НПАОП 45.2-7.02-12; Протокол(-и) чи витяг(-и) з протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт повинен містити номер та назву вказаних НПАОП. 2.2. На підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. 2.3. Чинні медичні книжки за формою № 1-ОМК «Особиста медична книжка» та медичні карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, на всіх працівників, зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1., з відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду. Якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників та працівник(и), зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника об’єднання учасників, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист-підтвердження від учасника об’єднання учасників, адресований Замовнику, про надання згоди щодо використання учасником цієї закупівлі (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі.
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 18-07-2025, 13:10:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати: 3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням суми виконання по договору. Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір на заміну вікон або договір, аналогічний по коду ДК за четвертим знаком ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за предметом закупівлі. 3.2. Зазначений в довідці договір (в повному обсязі), з додатками та додатковими угодами (в разі наявності). 3.3. Довідка (-довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі. 3.4. Лист-відгук від контрагента щодо виконання договору, вказаного учасником в довідці згідно п.п.3.1., із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору, суми виконання та інформації про якісне виконання робіт з дотриманням термінів.
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      Дата архівування: 18-07-2025, 13:10:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати: 3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням суми виконання по договору. Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір на заміну вікон або договір, аналогічний по коду ДК за четвертим знаком ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за предметом закупівлі. 3.2. Зазначений в довідці договір (в повному обсязі) з додатками та додатковими угодами. 3.3. Довідка (-довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі. 3.4. Лист-відгук від контрагента щодо виконання договору, вказаного учасником в довідці згідно п.п.3.1., із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору, суми виконання та інформації про якісне виконання робіт з дотриманням термінів.
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-07-2025, 17:55:09
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. , На підтвердження наявності фінансової спроможності учасника необхідно надати: 4.1. На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник надає Фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітний період (рік) за 2024 р. із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. Фінансова спроможність учасника визначається відповідно до поданої фінансової звітності за рядком 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у розмірі не меншому ніж 100% від очікуваної вартості закупівлі. Фізичні особи-підприємці надають копію податкової декларації за звітний період (2024 рік) з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). Для учасників фізичних осіб-підприємців надана звітність повинна підтверджувати обсяг доходу за звітний період (2024 рік) у розмірі не меншому, ніж 10 млн. грн., та підтверджувати беззбитковість учасника (тобто позитивний чистий прибуток).
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ