Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-07-14-005192-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0245_ВО) ДК 021:2015 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50730000-1 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 380 000,00 грн без ПДВ (сім мільйонів триста вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 року (до 31.05.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.07.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _________________________ Сергій СОРОКІН
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 380 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 73 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дума Олександр Юрійович |
| Телефон: | 380443097353 |
| E-mail: | pk_tend@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи №1–29/07/25 від 29.07.2025 1. Найменування замовника*.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 3. Місцезнаходження замовника*.___ місто Київ___ 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*. UA-2025-07-14-007196-a 5. Предмет закупівлі: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів) ВИРІШЕНО: Продовжити розгляд пропозиційдо 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ___________________ Олександр ДУМА
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 25.07.2025 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-14-007196-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "СВП "Квазар" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "СВП "Квазар", а саме: 1) На вимогу п.п. 1.1.1 п.1.1 п. 2 Додатку 2 ТД та Додатку №2 до Договору Додатку 4 ТД учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано розрахунок вартості послуги відповідно форми додатку 2 проекту договору додаток 4 ТД в якій не повністю зазначено ціну за ремонт одиниці обладнання, грн., без ПДВ та розрахунок, а саме з ремонту 12 вагонів та установок системи кондиціювання повітря пасажирських вагонів типу АВК-30. 2) На вимогу п.1.2 п. 2 Додатку 2 ТД учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо не відповідного виробника, продукція якого пропонується учасником та який зазначений в довідці про наявність запропонованого товару в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. п.п 1.1.1 п.1.1 п. 2 Додатку 2 ТД: «Надати розрахунок вартості послуги відповідно форм додатків 2, 3 проекту договору додаток 4 ТД» Додаток №2 до Договору Додаток 4 ТД: «Додаток №2 до Договору №________________ від________________2025р. Розрахунок вартості послуг з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів. № з/п Найменування послуги Опис послуги, найменування обладнання Од. виміру Кількість Опис ремонту за результами попереднього дефектного акту Ціна за ремонт одиниці обладнання, грн., без ПДВ 1 Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів Ремонт установки системи кондиціювання повітря пасажирських вагонів типу АВК-30 вагон 1 Згідно Технічного завдання (Додаток 1 до договору) 2 Ремонт установки системи кондиціювання повітря пасажирських вагонів типу АВК-30 вагон 1 Згідно Технічного завдання (Додаток 1 до договору) … ….. ….. Всього Х ПДВ 20% Х Разом з ПДВ Х *ПДВ зазначається в тому випадку, якщо переможець торгів є платником ПДВ. Від імені Замовника: Від імені Виконавця _________________/_________________/ ________________ /__________________/ М.П. _______________/_________________/ М.П. .» п.1.2 п. 2 Додатку 2 ТД: «На компресор (відповідно переліку додатку 1 ТД, які будуть застосовані при наданні послуг надається підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, учасник у складі тендерної пропозиції надає: - довідку у довільній формі про наявність запропонованого товару в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва на веб-порталі Уповноваженого органу із зазначенням найменування товару, назви виробника товару та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель; - копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;…» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Сергій СОРОКІН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.