Поставка Товару здійснюється Постачальником відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений умовами даного Договору, протягом 5 робочих днів з моменту отримання замовлення. В ціну товару входить доставка товару та розвантаження на склад Замовника. При укладені договору учасник переможець зобов'язаний надати документи щодо наявності в нього експлуатаційного дозволу та документальне підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку; документи, що підтверджують застосовування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503, форма затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 ). При кожному постачанні товару постачальник надає копії документу (документів), що засвідчує якість та безпечність харчової продукції (на кожну партію товару).
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 871 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Городнянський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 03189920 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кривець Марина Юріївна |
Телефон: | +380464524851 |
E-mail: | marinakrivec1990@gmail.com |
Місцезнаходження: | 15100, Україна, Чернігівська область,Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл., |
0 |