Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
Код ДК 021:2015 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 387 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 01994095 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мацібора Зоріна Юріївна |
| Телефон: | +380977971929 |
| E-mail: | oklpev@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) У тендерній документації встановлено: що відповідно до п.8 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник повинен надати: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Увага! Якщо Учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця , він надає довідку про те, що залучення субпідрядника/співвиконавця на закупівлю послуг, що є предметом закуівлі, не планується. Всупереч вимогам п.8 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ - інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Увага! Якщо Учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця , він надає довідку про те, що залучення субпідрядника/співвиконавця на закупівлю послуг, що є предметом закуівлі, не планується – не надано. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати – інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Увага! Якщо Учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця , він надає довідку про те, що залучення субпідрядника/співвиконавця на закупівлю послуг, що є предметом закуівлі, не планується.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.