Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 240 102 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 31 200,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 00433331 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Суровицька |
| Телефон: | +380542225521 |
| E-mail: | ukb.smr.zakupki@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область,Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91 |
1 |
Згідно вимог пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)», на підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасник повинен надати, зокрема: 3.1. Довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору), складену за формою Таблиці 3; 3.2. Для підтвердження інформації поданої у довідці учасник має надати: 3.2.1 копії/копію аналогічних/аналогічного договорів/договору (з додатковими угодами за наявності таких); 3.2.2 довідка(-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), що підтверджують часткове або повне виконання договору. 3.2.3. відгук (и) від контрагента за підписом уповноваженої особи контрагента, щодо виконання наданого аналогічного договору (аналогічних договорів) із обов’язковим зазначенням: № та дати укладення цього договору; предмету договору, вартість фактично виконаних робіт по договору, стану виконання договору (в повному обсязі/не повне/виконується). У складі тендерної пропозиції Учасником надано «Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Вих. № 24 від 25.06.2025 щодо виконання договору №58/19 від 19.07.2019 на виконання робіт по об'єкту «Реконструкція громадської будівлі за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 39». Проте надана довідка складена не за Формою Таблиці 3 Замовника, а саме: не містить колонку «Фактичний обсяг виконаних та оплачених робіт, грн». Одночасно згідно наданого Учасником у складі тендерної пропозиції відгуку від 20.06.2025 № 445 109.03 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат № 4 за листопад 2019 року до аналогічного договору №58/19 від 19.07.2019, вартість фактично виконаних та оплачених робіт становить 1 089 995,00 гривень. Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Таким чином, для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: - доповнити Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» колонкою «Фактичний обсяг виконаних та оплачених робіт, грн», згідно з формою Таблиці 3 Додатку № 1 до тендерної документації, зазначивши відповідну інформацію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.