Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ |
| ЄДРПОУ: | 01190043 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.rrt.ua |
| Контактна особа: | Лариса Базилюк |
| Телефон: | +380674138055 |
| E-mail: | l.bazyluk@rrt.ua |
| Місцезнаходження: | 04112, Україна, м. Київ,м.Київ, вулиця Дорогожицька, будинок 10 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Враховуючи, що строки на укладання договору із-за подання скарги одним із учасників затягнулись та той факт, що відповідно до умов тендерної документації строк надання послуг обмежений 10 травням 2025 відповідно до діючого законодавства у сфері оподаткування та подання звітності (Податковий кодекс України ст. 49.18.2, МСБО 34 «Проміжна фінансова звітність»), працівниками Концерну РРТ було розпочато трансформацію та розробку облікової політики власними силами.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 25-04-2025, 10:32 по 06-05-2025, 00:00
Документи:
1. Відповідно до пункту 2 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати: 2.1. Довідку, якою Учасник підтверджує наявність у штаті Учасника: - не менше 1 сертифікованого аудитора, що буде безпосередньо залучений до надання послуг з трансформації фінансової звітності складеної відповідно до НП(С)БО у фінансову звітність складену відповідно до МСФЗ та розробки облікової політики та зареєстровані в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності в розділі «Аудитори», що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України; - не менше 1 працівника, який має сертифікат (диплом) однієї з професійних організацій, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, а саме Аcoцiaцiї присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА) або Американського інституту сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), або Інституту присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). На підтвердження інформації, до довідки необхідно додати: - Витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, сформованого на сайті Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю про включення у розділ «Аудитори» на працівника (ів) Учасника, що зазначені у пункті 2.1. абз.2 та визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України. - Копія Сертифікату на працівника(ів), що підтверджує їх кваліфікацію в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА); Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) відповідно до пункту 2.1. абз.3; - Документ на кожного працівника наведеного в Довідці пункту 2.1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: копію трудової книжки (перша сторінка і сторінка(-и) з даними про останнє місце роботи) / копію наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника / копію трудової угоди / інший документ). 2.2.Учасник повинен надати довідку (лист) (на кожного працівника) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». На підтвердження даних вимог Учасник завантажив: 1. У Довідці про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначений працівник Головач (Бутинець) Тетяна Анатоліївна, заступник Голови правління, аудитор ПрАТ "Аудиторська фірма "Аналітик", документи якого видані на різні прізвища: - Наказ №06/10 від 06.10.2017 про прийняття Бутинець Тетяни Анатоліївни на посаду аудитора; - Сертифікат AICPA&CIMA б/н від 25 жовтня 2024 року виданий на ім’я Головач Тетяни; - Лист-згода на обробку персональних даних виданий на ім’я Головач (Бутинець) Т.А; - У Витязі з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності на ПрАТ "Аудиторська фірма "Аналітик" зазначена Головач Тетяна Анатоліївна. 2. На підтвердження інформації до довідки про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник мав надав витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, сформованого на сайті Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю про включення у розділ «Аудитори» на працівника (ів) Учасника, що зазначені у пункті 2.1. абз.2 та визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності на Учасника - Приватне акціонерне товариство "Аудиторська фірма "Аналітик". Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити: 1. Документ(и) до Довідки про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які(ий) засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: копію трудової книжки (перша сторінка і сторінка(-и) з даними про останнє місце роботи) / копію наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника / копію трудової угоди / інший документ) щодо працівника Головач Тетяна Анатоліївна. 2. Витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, сформованого на сайті Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю про включення у розділ «Аудитори» на працівника (ів) Учасника, що зазначені у пункті 2.1. абз.2 та визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України.
1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку Учасника у довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом 2023-2024 років із зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ замовника аналогічних послуг, предмета договору, дати укладання та закінчення дії договору, номеру договору ( не менше 1 (одного) договору). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір, виконаний у повному обсязі, про надання інформаційно-консультаційних послуг з організації фінансового обліку та/або коду ДК. На підтвердження інформації надаються: - копії відповідних договорів з додатками та актів прийому-передачі наданих послуг ( не менше 1 (одного) договору); - копії документів/а на підтвердження виконання у повному обсязі договору(ів) зазначених в наданій Учасником довідці та/або позитивний(і) відгук(и) від контрагента(ів) за наданими договором(ами) з інформацією про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору(ів) із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. У складі тендерної пропозиції Учасником надана: - довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (файл «Довідка про наявність досвіду.pdf»), що не містить інформацію про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом 2023-2024 років із зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ замовника аналогічних послуг, предмета договору, дати укладання та закінчення дії договору, номеру договору (не менше 1 (одного) договору); - ЛИСТ ВІДГУК ЩОДО ПРОЕКТУ ТРАНСФОРМАЦІЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ від ТОВ "ВІДЖІЕЛ ЕККАУНТАНСІ" щодо наданих послуг ФОП Остап'юк Наталією, яка не є Учасником даної закупівлі. А також, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії відповідних аналогічних договорів з додатками та актів прийому-передачі наданих послуг. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити: - довідку Учасника у довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом 2023-2024 років із зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ замовника аналогічних послуг, предмета договору, дати укладання та закінчення дії договору, номеру договору ( не менше 1 (одного) договору). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір, виконаний у повному обсязі, про надання інформаційно-консультаційних послуг з організації фінансового обліку та/або коду ДК. - копії відповідних договорів з додатками та актів прийому-передачі наданих послуг ( не менше 1 (одного) договору); - копії документів/а на підтвердження виконання у повному обсязі договору(ів) зазначених в наданій Учасником довідці та/або - позитивний(і) відгук(и) від контрагента(ів) за наданими договором(ами) з інформацією про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору(ів) із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати: 2.1. Довідку, якою Учасник підтверджує наявність у штаті Учасника: - не менше 1 сертифікованого аудитора, що буде безпосередньо залучений до надання послуг з трансформації фінансової звітності складеної відповідно до НП(С)БО у фінансову звітність складену відповідно до МСФЗ та розробки облікової політики та зареєстровані в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності в розділі «Аудитори», що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України; - не менше 1 працівника, який має сертифікат (диплом) однієї з професійних організацій, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, а саме Аcoцiaцiї присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА) або Американського інституту сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), або Інституту присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). На підтвердження інформації, до довідки необхідно додати: - Витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, сформованого на сайті Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю про включення у розділ «Аудитори» на працівника (ів) Учасника, що зазначені у пункті 2.1. абз.2 та визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України. - Копія Сертифікату на працівника(ів), що підтверджує їх кваліфікацію в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА); Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) відповідно до пункту 2.1. абз.3; - Документ на кожного працівника наведеного в Довідці пункту 2.1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: копію трудової книжки (перша сторінка і сторінка(-и) з даними про останнє місце роботи) / копію наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника / копію трудової угоди / інший документ). 2.2.Учасник повинен надати довідку (лист) (на кожного працівника) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». На підтвердження даних вимог Учасник завантажив: - довідку про наявність працівників що не відповідає формі, яка передбачена Додатком 2 до тендерної пропозиції. - Сертифікат АССА DipIFR (рус) з Міжнародних стандартів фінансової звітності (2018) та Сертифікат знання міжнародної асоціації АССА за знання Міжнародних стандартів фінансової звітності в державному секторі (eng) (2020) виданий Остап'юк Наталії; Сертифікат ACCA DipIFR (rus) (2011) виданий Коршиковій Ренаті; Сертифікат АССА DipIFR (рус) з Міжнародних стандартів фінансової звітності (2019) виданий Соляр Галині Романівні. Проте надані сертифікати викладені іноземною мовою без перекладу на українську мову, що порушує вимоги пункту 12 Додатку 2 до тендерної документації. А також у складі тендерної пропозиції відсутні: - документ на кожного працівника наведеного в Довідці пункту 2.1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: копію трудової книжки (перша сторінка і сторінка(-и) з даними про останнє місце роботи) / копію наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника / копію трудової угоди / інший документ); - довідка (лист) (на кожного працівника) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити: - довідку, за формою та згідно вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації На підтвердження інформації, до довідки необхідно додати: - копію Сертифікату на працівника(ів), що підтверджує їх кваліфікацію в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА); Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) відповідно до пункту 2.1. абз.3 з перекладом на українську мову. - документ на кожного працівника наведеного в Довідці пункту 2.1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: копію трудової книжки (перша сторінка і сторінка(-и) з даними про останнє місце роботи) / копію наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника / копію трудової угоди / інший документ); - довідку (лист) (на кожного працівника) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». 3. Згідно п.13. Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації, а саме під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства. Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) (автентифікацію): Якщо учасником є юридична особа: - КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або - КЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Якщо учасником є фізична особа-підприємець: - КЕП фізичної особи Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР НАВЧАННЯ "АКТИВ" на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», сертифікат – «Кваліфікований». Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. З огляду на зазначене, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР НАВЧАННЯ "АКТИВ" подав документи тендерної пропозиції шляхом накладання на неї УЕП (а не КЕП), що не відповідає вимогам пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Згідно п.13. Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації, а саме під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства. Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) (автентифікацію): Якщо учасником є юридична особа: - КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або - КЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Якщо учасником є фізична особа-підприємець: - КЕП фізичної особи Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕНІНГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"АЗИМУТ" на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», сертифікат – «Кваліфікований». Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. З огляду на зазначене, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕНІНГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"АЗИМУТ" подав документи тендерної пропозиції шляхом накладання на неї УЕП (а не КЕП), що не відповідає вимогам пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.