Закупівлю оголошено - 10-09-2025, 16:39. Дата останніх змін - 10-09-2025, 16:39

ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г)

ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г)... Державна закупівля - UA-2025-09-10-012865-a ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-10-012865-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-10-015691-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-09-2025, 16:39
по 15-09-2025, 00:00

ПОРЯДОК ОПЛАТИ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. СТРОКИ, ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТА ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ Строк поставки товару: до 26 грудня 2025 року. Товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника. Товар постачається за заявками Замовника зг. п 4.1.Доставка, завантаження та розвантаження Товару здійснюється силами та автотранспортом Постачальника за власний рахунок. Замовник направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії Товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail, чи за месенджером телефонного номеру (через Viber, WhatsApp, Telegram, Signal)), зазначеними у цьому Договорі. Поставка Товару здійснюється за адресою: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1, згідно заявки Замовника двічі на тиждень з 7-10 год. – 9-00 год. Товар має бути упаковано Постачальником таким чином, щоб унеможливити його втрату цілісності та функціональних властивостей під час транспортування до місця поставки Товару та під час його розвантажування у місці поставки. Під час приймання Товару уповноважений представник Замовника перевіряє кількість, якість, найменування, технічні характеристики Товару тощо. Факт приймання Товару, а також відсутність зауважень до Товару підтверджується підписанням уповноваженими представниками Сторін належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленої накладної на Товар (на кожну поставлену партію/частину Товару). У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов’язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 2 робочих днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Якщо фактичний строк поставки Товару з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний перевищує строк, визначений п. 4.2. даного Договору, така поставка вважається простроченою. Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Замовником не приймається і не оплачується. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на Товар. Зобов’язання по складанню усіх необхідних накладних та актів покладається на Постачальника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
129536
129 536 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01994391 Досьє YouControl
Контактна особа:Алла Рогоча
Телефон:+380950004378
E-mail:dogovir.vrl@gmail.com
Місцезнаходження:
07301, Україна, Київська область,Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

3 200
кілограм
07301 , Україна , Київська область , Вишгород , вул. Кургузова,1 ,
по 26-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна10-09-2025, 16:37
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661такАктивна10-09-2025, 16:37
ВидпастеризованеАктивна10-09-2025, 16:37
БезлактознеНіАктивна10-09-2025, 16:37
Наявність кришки (закрутка або клапан)НіАктивна10-09-2025, 16:37
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5відсотокАктивна10-09-2025, 16:37
Маса неттовід 1000 до 1000грамАктивна10-09-2025, 16:37
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-09-2025, 16:39:01
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-09-2025, 16:37:58
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ