Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 228 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 286 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 30644336 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html |
| Контактна особа: | Надія Анатоліївна Скляр |
| Телефон: | +380675439227 |
| E-mail: | zakupkasanservis@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50036, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, вул. Володимира Зінченка, 6г (стара назва до перейменування топонімів : вул. Бикова) |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) але довідка не містить не дати не номеру договору, а у третій колонці міститься інформація про штани, як предмет закупівлі, а не про костюми. 1.2. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав аналогічний договір але без специфікацій до договору, на які є посилання у п.1.1. наданого Договору №716 від 06.05.2024, тобто договір наданий не в повному обсязі, тому виконання п.3.1.3 п.1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації перевірити не можливо 1.3. згідно з умовами пп.12 п.1 Розділу 3 тендерної документації та п.6.5. розділу 6 Додатку 1 до тендерної документації, а саме Учасник подав документи без урахування вимог тендерної документації в частині підписання кваліфікованим електронним підписом з урахуванням законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 1.4. Учасником не надано Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у закупівлі, цивільно-правових та господарських відносинах (в довільній формі) 1.5. Учасником не надано Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що Учасник гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (лота) передбачають застосування заходів із захисту довкілля 1.6. При розгляді документу довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації не по всім колонкам відповідає Таблиці1 пп2.1. п.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. ппп.3.1.1. п.1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації . 2.2. ппп.3.1.2.- 3.1.3 п.1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації . 2.3. пп.12 п.1 Розділу 3 тендерної документації та п.6.5. розділу 6 Додатку 1 до тендерної документації 2.4. п.6.11. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації 2.5. п. 6.12. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації 2.6. Таблиця 1 пп2.1. п.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації 3) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учаснику надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) але довідка повинна містити дату та номер договору, предмет закупівлі. 3.2. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати аналогічний договір зазначений у довідці у повному обсязі і документи, що підтверджують його/їх виконання. 3.3. На документи потрібно накласти кваліфікований електронний підпис, за винятком якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено кваліфікований електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій кваліфікований електронний підпис. Тобто дотримати умови пп.12 п.1 Розділу 3 тендерної документації та п.6.5. розділу 6 Додатку 1 до тендерної документації. 3.4. Надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у закупівлі, цивільно-правових та господарських відносинах (в довільній формі) 3.5. надати Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що Учасник гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (лота) передбачають застосування заходів із захисту довкілля 3.6.надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації за формою Таблиці1 пп2.1. п.1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.