Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 885 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 64 425 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА НАЦІОНАЛЬНЕ ВІЙСЬКОВЕ МЕМОРІАЛЬНЕ КЛАДОВИЩЕ |
| ЄДРПОУ: | 45022710 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Биховченко Іван |
| Телефон: | +380672613715 |
| E-mail: | nvmktender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,м. Київ, провулок Музейний, будинок 12 |
3 |
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова про особливості) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». 1. Додатком 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: Документ, який підтверджує відповідність 1 2 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 1.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось постачання товару Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається повністю виконаний договір укладений із Замовником на поставку спеціалізованого ритуального автомобіля. Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА «ДУАЦ» надало в складі тендерної пропозиції довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 03.07.2025 № 192/07. В довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 03.07.2025 № 192/07 в графі: - «Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось постачання товару» відсутня інформація про адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось постачання товару. - «Дата, номер та предмет укладеного договору» відсутня інформація про предмет укладеного договору. - «ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника» відсутня інформація про посаду. Таким чином ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА «ДУАЦ» повинно надати оновлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів в тому числі в графі: - «Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось постачання товару» зазначити інформацію про адресу та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось постачання товару. - «Дата, номер та предмет укладеного договору» зазначити інформацію про предмет укладеного договору. - «ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника» зазначити інформацію про посаду. 2. Пунктом 1.2 додатку 6 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції статуту зі змінами до нього (при наявності) чи статут в новій редакції або інший установчий документ або лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch(для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на основі модельного статуту то такий Учасник подає довідку довільної форми з відповідною інформацією (учасник-нерезидент повинен надати цей документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документа, легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документа учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документа він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документа учасник-нерезидент повинен надати замість такого документа лист із зазначенням причин відсутності такого документа). В примітці додатку 6 тендерної документації передбачено, що при наданні зазначених вище документів у складі тендерної пропозиції учасники повинні враховувати вимоги чинного законодавства, зокрема ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо учасником є товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю. На виконання даної вимоги учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА «ДУАЦ» надано статут. Однак, відповідно підпункту 7.14.1 розділу 7 статуту ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА «ДУАЦ» передбачено, що в разі необхідності укладання угоди на суму еквівалентну більше ніж 100 000 (сто тисяч) Євро Директор має одержати дозвіл Зборів Учасників. Директор має право першого підпису фінансових документів Товариства. Директор не може приймати рішення обов’язкові для Учасників, а також Директор не може бути Головою Зборів Учасників Товариства. Таким чином, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА «ДУАЦ» має надати дозвіл Зборів Учасників на особу, яка має право підпису документи тендерної пропозиції та укладання договору за результатом проведення процедури закупівлі з ДУ НВМК. 3. Пунктом 8 Додатку 4 тендерної документації передбачено надання для учасників, які не є безпосередніми виробниками транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі, надати у складі тендерної пропозиції копію діючого дилерського або дистриб’юторського договору з підприємством-виробником транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі, або іншим суб’єктом господарювання, який на законних підставах здійснює реалізацію транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі, або копію іншого документу, що підтверджує правомочність учасника на реалізацію транспортних засобів, що пропонуються згідно його тендерної пропозиції; Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА «ДУАЦ» у складі тендерної пропозиції не надано копію діючого дилерського або дистриб’юторського договору з підприємством-виробником транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі, або іншим суб’єктом господарювання, який на законних підставах здійснює реалізацію транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі, або копію іншого документу, що підтверджує правомочність учасника на реалізацію транспортних засобів, що пропонуються згідно його тендерної пропозиції. Таким чином, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА «ДУАЦ» повинен надати копію діючого дилерського або дистриб’юторського договору з підприємством-виробником транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі, або іншим суб’єктом господарювання, який на законних підставах здійснює реалізацію транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі, або копію іншого документу, що підтверджує правомочність учасника на реалізацію транспортних засобів, що пропонуються згідно його тендерної пропозиції. Пунктом 1.12 Додатку 6 тендерної документації передбачено наступне. 1.1. Вимоги щодо підтвердження Учасниками ступеню локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі (у разі якщо Замовник здійснює закупівлю товарів, включених до переліку товарів визначених підпунктом 2 пункту 61 Закону): Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим – шостим цього пункту) замовник застосовує положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. Закупівля здійснюється з дотриманням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва» (далі – Постанова). Замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році - 25 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку у довільній формі (із зазначенням повної назви виробника товару та коду ЄДРПОУ; ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель; посилання на сайт prozorro.gov.ua, за яким замовник має можливість перевірити інформацію щодо ступеню локалізації товару). Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(ів), що є предметом закупівлі. АБО Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень), вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, про що надається лист-пояснення. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА «ДУАЦ» надано у складі тендерної пропозиції файли із ім’ям: «6.9. ДОДАТОК 6. ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ». Згідно вказаних документів учасником зазначено «Спеціалізовані ритуальні автомобілі, запропоновані нашою компанією в рамках тендерної пропозиції, виготовляються на базі автомобілів PEUGEOT Boxer, країною походження яких є Франція. Франція є членом Європейського Союзу та учасником Угоди про державні закупівлі (GPA), укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, зі змінами, внесеними Протоколом від 30 березня 2012 року в м. Женеві, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі" від 16 березня 2016 року № 975-VIII. Крім того, Франція підпадає під дію Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, яка включає положення про державні закупівлі. Очікувана вартість базових автомобілів PEUGEOT Boxer у складі предмета закупівлі перевищує порогові значення, визначені Угодою про державні закупівлі та Угодою про асоціацію з ЄС, а також становить більше 200 тисяч гривень, як зазначено в тендерній документації. Відповідно до відповідного пункту тендерної документації, вимога щодо надання гарантійного листа про локалізацію до закупівель товарів, країною походження яких є країни-учасники GPA або країн, з якими Україна уклала міжнародні договори, не застосовується». Тобто Учасник не надав документи про локалізацію товару, а лише надав пояснення щодо незастосування до нього вимоги про локалізацію товару, так як дана закупівля. З пояснень ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА «ДУАЦ», підпадає під дію пп. 4 п.61 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.». Всупереч вищезазначеному повідомляємо, що дана закупівля не підпадає під дію пп. 4 п.61 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», отже тендерна пропозиція ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ" містить невідповідності, які підлягають виправленню. Обґрунтування Відповідно до п.1 Статті ІІ Угоди про державні закупівлі Світової організації торгівлі, ратифікованої Законом України від 16 березня 2016 року № 1029-VIII (далі – Угода) встановлено: - Ця Угода поширюється на будь-які заходи, що стосуються закупівель, що охоплюються цією Угодою незалежно від того, чи здійснюються вони виключно або частково за допомогою електронних засобів. Відповідно до п.2 Статті ІІ Угоди встановлено: - Для цілей цієї Угоди закупівля, що охоплюється нею, означає закупівлю для державних цілей: (а) товарів, послуг чи будь-якої їх комбінації; (і) зазначених у додатках кожної Сторони до Додатку I; а також (іі) які не закуповуються з метою комерційного продажу або перепродажу чи для використання у виробництві або постачанні товарів чи послуг, призначених для комерційного продажу або перепродажу; (b) будь-якими контрактними засобами, у тому числі шляхом придбання, лізингу, оренди чи оренди з правом викупу або без нього; (с) вартість якої, розрахована згідно з пунктами 6-8, дорівнює або перевищує відповідну граничну величину, визначену в додатках Сторін до Додатку I на момент публікації повідомлення про торги у відповідності зі статтею VII; (d) замовником; та (е) не виключених іншим чином зі сфери застосування, що охоплюється пунктом 3, або з додатків Сторін до Додатку I. Відповідно до Додатку 2 Додатку І «Умови приєднання України до переглянутої Угоди про державні закупівлі» встановлено: Контрольні параметри: Товари - 200 000 СПЗ Послуги - 200 000 СПЗ Будівельні послуги - 5 000 000 СПЗ Перелік органів: 1. Органи виконавчої влади (у районах, районах Автономної Республіки Крим, містах Києві та Севастополі): a) місцеві державні адміністрації; b) місцеві управління (обласні або регіональні управління) міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. 2. Обласні та місцеві органи влади (наприклад область, район, місто, район у місті, селище, село): а) виконавчі органи та секретаріати місцевих рад. 3. Органи, які забезпечують функціонування Автономної Республіки Крим: a) Парламент Автономної Республіки Крим; b) Рада міністрів Автономної Республіки Крим; c) міністерства та інші органи державної влади Автономної Республіки Крим. 4. Інші установи та організації, які фінансуються з державного або місцевих бюджетів. 5. Індикативний перелік інших органів влади. Виходячи з вищезазначеного встановлено наступне: 1. Умови Угоди про державні закупівлі Світової організації торгівлі розповсюджуються на Замовників при умові, що вартість запропонованого товару учасником дорівнює або перевищує 200 000 СПЗ та розповсюджує свою дію на Обласні та місцеві органи влади (наприклад область, район, місто, район у місті, селище, село) та створені ними органи та установи. Вартість товару учасником становить - 11 249 000,00 грн з ПДВ. 200 000 СПЗ = СПЗ (спеціальні права запозичення)- 57,2184 грн https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates Тобто вартість товару повинна бути рівною або більше 11 443 680 грн Пропозиція подана на суму 11 249 000,00, що вимагає локалізації в Україні За таких умов учасник повинен був підтвердити локалізацію своїх товарів, оскільки положення Угоди не можуть бути застосовані в частині порогу суми закупівлі. Отже вказаний факт є невідповідністю вимогам за тендерною документацією, що підлягає виправленню, оскільки невиконання такої вимоги підпадає під можливість надати 24 години на усунення невідповідностей, позаяк зміст вимоги та її виконання не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином учасник має можливість виправити вказані невідповідності шляхом підвантаження до електронної системи закупівель документів з усунутими недоліками, а саме: - гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації такого товару (визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону.(надається у складі тендерної пропозиції Учасника виключно при закупівлі робіт чи послуг); - довідку у довільній формі (із зазначенням повної назви виробника товару та коду ЄДРПОУ; ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель; посилання на сайт prozorro.gov.ua, за яким замовник має можливість перевірити інформацію щодо ступеню локалізації товару). Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(ів), що є предметом закупівлі».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.