Партія товару повинна бути поставлений покупцю не пізніше 7 (семи) робочих днів з моменту підтвердження Постачальником замовлення за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 221. Оплата по проводиться покупцем протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання сторонами видаткової накладної шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок постачальника, вказаний у договорі.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 291 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 38554360 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тимчук Ярослав |
| Телефон: | 0979471755 |
| E-mail: | CEMD.YAROSLAV@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 76009, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39 |
9 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.