Закупівлю оголошено - 21-05-2025, 11:44. Дата останніх змін - 11-06-2025, 00:00

Беруші спеціальні індивідуальні

Беруші спеціальні індивідуальні... Державна закупівля - UA-2025-05-21-004937-a Беруші спеціальні індивідуальні від замовника База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) від 5/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-21-004937-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-05-2025, 11:44
по 27-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-05-2025, 00:00
по 30-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 30-05-2025, 12:30
по 30-05-2025, 12:59

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
2340000
2 340 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:11 700 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
ЄДРПОУ:45134733 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Володимирівна
Телефон:+380630662699
E-mail:o.priadka@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Беруші спеціальні індивідуальн ...
2 340 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-05-2025, 12:30
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Беруші спеціальні індивідуальні

30 000
комплект
Україна Кіровоградська область
по 01-09-2025
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 06-06-2025 по 14-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , Роман ПАТРІКЕЙ
Остаточна пропозиція:
2 325 600 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 325 600 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛПОСТАЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-06-2025 по 11-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , Пархоменко Максим
Остаточна пропозиція:
1 647 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 052 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-06-25, 12:30:59
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пп. 1.1 п 1 розділ перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник не надав довідку про наявність складських або виробничих приміщень та надав договір оренди № 14/2025 від 15.02.2025 року без Акту про передачі у користування приміщення. Для усунення недоліку Учасник повинен надати сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки в довільній формі про наявність складських або виробничих приміщень (на підтвердження зазначеної інформації надати підтвердження права власності/копію договору оренди (термін їх дії повинен бути не меншим ніж до кінця 2025 року) з Актами про передачу у користування Учаснику або іншого документу). 2. Відповідно до пп. 1.2 п. 1 розділ перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій відсутні водій, комірник, вантажник та не надав в складі пропозиції документи, що підтверджують факт їх працевлаштування. Для усунення недоліку Учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що працюють на підставі трудового договору, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: водія****, комірника, вантажника. В довідці зазначити П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника. Учасник зобов’язаний надати в складі пропозиції документи, що підтверджують факт працевлаштування зазначених у довідці працівників (копію наказу про прийом на роботу або на переведення на іншу посаду або копію трудового договору або копію повідомлення про прийом на роботу або копію всіх заповнених сторінок трудової книжки). У випадку сумісництва або суміщення посад працівниками, даний факт має бути підтверджений відповідним наказом. **** У випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. 3. Відповідно до пп. 1.3 п. 1 розділ перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник не надав інформацію щодо найменування автотранспортних засобів, які планується використовувати для перевезення товару, а також не подав чинний до кінця 2025 року договір оренди або договір надання транспортних послуг, що підтверджує наявність відповідного транспорту. Учасник надав договір, який не відповідає встановленим вимогам Замовника. Для усунення недоліку Учасник має надати сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки з інформацією про найменування автотранспорту який буде використовуватися під час перевезення товару, його кількість, модель, власне/орендоване/в користуванні тощо (на підтвердження зазначеної інформації надати оборотно-сальдову відомість за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про наявність зазначеного обладнання на балансі Учасника або технічні паспорти на транспортні засоби, або копію договору (ів) оренди* або діючого Договору* на надання транспортних послуг (термін їх дії повинен бути не меншим ніж до кінця 2025 року) з Актами про передачу обладнання у користування Учаснику або іншого документу). 4. Відповідно до п. 2 розділ перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник не надав аналогічні договори на постачання /виготовлення товару за кодом ДК 021:2015 35110000-8 (Беруші спеціальні індивідуальні) та документи, які підтверджують повне виконання договорів, а саме: накладні (або акти приймання-передачі товару), платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків, та оригінал відгуку про належне виконання договорів. Для усунення недоліку Учасник має надати сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1) протягом 2022-2025 років, загальним обсягом не менше 10% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини відповідно п. 2 Додатку 4 до Оголошення. Аналогічним вважається договір на постачання та/або виготовлення товару ДК 021:2015: 35110000-8 (Беруші спеціальні індивідуальні). Учасник повинен надати скановані оригінали в кольоровому вигляді зазначених в своїй пропозиції договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження повного виконання вказаних договорів надаються: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю кваліфікаційному критерію та підставою для відхилення комерційної пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, Постачальник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення. 5. Відповідно до п. 2 додатку № 2 до Оголошення «Технічні вимоги», Учасник надав гарантійний лист від представника, щодо підтвердження можливості постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, в якому не зазначено кількість та строки постачання. Для усунення недоліку Учасник має надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-06-25, 12:30:59
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-05-2025 по 07-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Україна, 04159, місто Київ, вул.Кульженків Сім′ї, будинок 35, офіс 3/1, 04159, СВІТЛАНА БОЙКО
Остаточна пропозиція:
1 200 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 331 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКА ГРУП ЛТД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 200 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 331 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-05-2025, 15:06:14
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Оригінал платіжної інструкції
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛПОСТАЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 647 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 052 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-05-2025, 21:58:53
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Оригінал платіжної інструкції
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 325 600 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 325 600 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-05-2025, 22:30:10
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Оригінал платіжної інструкції
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 11:47:21
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 11:45:31
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:21-05-2025, 11:44:27
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Беруші спеціальні індивідуальні
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-05-2025, 11:44:26
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-05-2025, 11:44:26
              Оригінал платіжної інструкції
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-05-2025, 11:44:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ