Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 260 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 605 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01991820 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zvyageltmo.com/zakupivli |
| Контактна особа: | Максим Черпіта |
| Телефон: | +380630219610 |
| E-mail: | novogradtmotender1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область,Звягельський р-н., м. Звягель, вул. Оржевської Наталії, будинок 13 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІЛАК" Закупівля за предметом Спиці, болт-стяжки Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-07-014108-a 1. Перелік перелік виявлених невідповідностей у пропозиції: - У складі пропозиції Учасника відсутні документи або пояснення щодо відсутності документів у складі пропозиції, що прямо вимагались в тендерній документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 6. Додатку №1 до тендерної документації (Документ про створення об’єднання учасників – якщо пропозиція подається об’єднанням учасників.) Пункт 7. Додатку №1 до тендерної документації (Довідка в довільній формі про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників / співвиконавців, місцезнаходження та їх коду згідно з ЄДРПОУ.) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей в електронному або сканованому в форматі pdf вигляді в наступні документи: - Документ про створення об’єднання учасників – якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. - Довідка в довільній формі про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників / співвиконавців, місцезнаходження та їх коду згідно з ЄДРПОУ. 4. Учасник має усунути вказані невідповідності у строк що не перевищує – 24 години.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.