У зв’язку з тим, що профіль не містить певних технічних характеристик, що є важливими для закупівлі товару, вказуємо уточнення 1758 Урост.міш.двоком.Alterna відкр.проз. фланець 50мм-240 шт/12 уп; 17500 Калопр.стоміч.однок.Alterna Free № відкр.непроз.виріз.12-75 мм-810 шт/27 уп; 1693 Калопр.стоміч.двоком.Alterna міш.відкр.непроз.фланець 60мм -60 шт/2 уп; 15570 Калопр.стом.одноком.SenSura(СенСура)№30 відкр.проз.Максі,р.д/вир.10-76мм -150 шт/5 уп 1907/01907 Абсорб.пор.Brava 25г фл.-30 уп 2650 Паста Coloplast (Колопласт) 60г-48 шт При узгодженні проєкту договору та разом з договором Постачальник зобов’язаний надати Замовнику наступні супроводжувальні документи, посвідчені Постачальником: - оригінал довідки про походження товару, яким виробник або представник, або дилер, або дистриб'ютор, уповноважений виробником, з наданням підтверджуючого документу повноважень (якщо їх відповідні повноваження щодо вчинення правочинів на розповсюдження його продукції поширюються на територію України) гарантує, що товар, який постачається не перебуває в незаконному обігу. Вищевказана довідка про походження має бути адресована замовнику та містити наступну інформацію: реквізити особи, яка видала довідку, найменування та ідентифікаційний код Постачальника; номер та дата укладення договору; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; назва виробника; країна походження товару. Вищевказана довідка вимагається Замовником з метою підтвердження гарантії поставки товару згідно умов договору та коректного відображення виробника, країни походження товару у специфікації згідно вимог чинного законодавства. Поставка до 1511.2025р. Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49102, м. Дніпро, вул. Ближня, буд.31, склад Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Дніпровської міської ради. Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами (копіями реєстраційних посвідчень МОЗ України з додатками про дозвіл застосування предмета закупівлі у медичній практиці або копіями декларації про відповідність з додатками, сертифікатами якості), що завірені Постачальником належним чином Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 р. № 1301 «Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами» закупівля здійснюється для потреб осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, які мають виражені порушення функцій органів людини та знаходяться під наглядом лікарів амбулаторно-поліклінічної допомоги. Особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та визначені категорії осіб забезпечуються, в амбулаторних умовах, медичними виробами з урахуванням їх індивідуальних потреб, фізичного стану, вікових категорій. Згідно пункту №18 індивідуальної програми реабілітації осіб з інвалідністю, статті №23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» особа з інвалідністю бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах ІПР
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 207 134 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37899736 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsentr6.pmsd.org.ua |
| Контактна особа: | Анна Новиченко |
| Телефон: | +380567222183 |
| E-mail: | buxtsentr6@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49102, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
0 |