Товар, що постачається, повинен мати завірені сертифікати якості від виробників, наявність яких передбачена законодавством України. Термін придатності на Товар, що постачається Постачальником повинен бути не менше 80% від загального терміну придатності. Оплата за поставлений Товар проводиться Покупцем, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару протягом 10 робочих днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару). Строк (термін) поставки Товару протягом 3-ох календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Покупця, надісланої на електронну адресу Постачальника. Відповідний строк може бути змінений за погодженням сторін. Поставка Товару здійснюється партіями згідно кількості, зазначеної Покупцем у замовленні, але в будь-якому разі – до 27.12.2024р. У разі виникнення в Покупця нагальної потреби, останній має право зазначити у замовленні коротший Строк (термін) поставки Товару, а саме, не раніше 24 годин з моменту замовлення.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 342 150 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОХТИРСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
ЄДРПОУ: | 02007472 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольвач Людмила |
Телефон: | +380544641972 |
E-mail: | ocrl76@ukr.net |
Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, будинок 15 |
0 |