Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 370 233 916 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 702 339,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 851 169,58 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25879878 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://km.restoration.gov.ua |
| Контактна особа: | Адуканець Леся Василівна |
| Телефон: | 380382783250 |
| E-mail: | tender.km@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 |
13 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Мінімальна кількість та найменування техніки зазначається Замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип/марка/ модель Кількість Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний» або якщо Учасник залучає субпідрядника вказується «належить субпідряднику», в інших випадках – вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та/або серія та дата документа відповідно до графи 5 Таблиці №1 та додатково вказується серія і номер свідоцтва/технічного паспорта/інший документ, що підтверджує право власності, який учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 3 Таблиці №1. У підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці №1, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності, до яких можуть відноситися: свідоцтво про реєстрацію техніки; та/або бухгалтерська довідка про знаходження техніки на балансі Учасника (витяг з балансу по власній техніці рахунок 205 «Будівельні матеріали»/оборотно-сальдова відомість), який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, та/або інвентарна картка за формою ОЗ-6; Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена (договір оренди (суборенди), договір лізингу (сублізингу) та інші правочини, передбачені чинним законодавством України), то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), додатково до вищевказаних документів, подаються: - посвідчену відповідно до умов тендерної документації скан-копію з оригіналу договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами: оренди (суборенди), лізингу (сублізингу) та інші правочини, передбачені чинним законодавством України; - посвідчена власником техніки копія документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його техніки, машин, механізмів, обладнання, тощо для виконання робіт/надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, яка зазначена у відповідному договорі (оренди, лізингу та інших правах користування). Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, що зазначені в Таблиці №1, мають бути чинні на день подання Учасником тендерної пропозиції для участі у закупівлі та бути укладеними на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. Якщо техніка Учасника або яка залучається Учасником згідно Таблиці №1 переобладнана відповідно до Порядку переобладнання транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 року № 607, то Учасник надає підтверджуючий документ відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року № 1388. На кожну машину для ремонту покриття струменевим/пневмоструменевим методом та машину для нанесення дорожньої розмітки Учасник надає, посвідчену відповідно до умов тендерної документації, скан-копію оригіналу атестату виробництва/атестату відповідності, відповідно до пункту 3 розділу VI Закону України «Про стандартизацію», вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості», ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг». Таблиця №2 Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Призначення техніки, машин та механізмів Вид техніки, машин та механізмів Кількість одиниць Машини та механізми для зимового утримання доріг Машина для розподілення протиожеледних матеріалів КДМ 14 Проведення ліквідації вибоїн дорожнього одягу Коток дорожній самохідний гладковальцевий (до 8 тон) 2 Коток дорожній самохідний гладковальцевий (більше 8 тон) 2 Коток дорожній самохідний комбінований (більше 8 тон) 2 Екскаватори та/або екскаватори-навантажувачі 4 Дорожня фреза – самохідна з шириною робочого органу від 1.5 м і більше 2 Фреза навісна (дорожня) або фреза для ямкового ремонту 2 Навантажувач фронтальний 8 Автогрейдер 3 Асфальтоукладальник 2 Машини для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом 2 Автогудронатор 1 Машина поливально-мийна 2 Автомобілі самоскиди 10 Трактори 2 Регенератор асфальту 1 Влаштування дорожньої розмітки Самохідна машина для нанесення дорожньої розмітки 1 2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій. Таблиця №3 Довідка про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) № з/п Найменування Місцезнаходження, кадастровий номер земельної ділянки Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний» або якщо Учасник залучає субпідрядника вказується «належить субпідряднику», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці №3; Учасник зазначає в Таблиці №3 необхідну мінімальну кількість виробничих баз (матеріально – технічних баз), необхідних для розміщення персоналу, стоянки та ремонту техніки, приготування та зберігання матеріальних ресурсів, в тому числі і протиожеледних матеріалів, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за даним предметом закупівлі, у кількості що забезпечить належне виконання робіт/надання послуг, але не менше 4-х (чотирьох) одиниць із зазначенням кадастрового номеру земельної ділянки на яких вони розташовані. В підтвердження інформації, викладеної в Таблиці №3, якщо Учасник є власником нерухомого майна, то надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії з оригіналів документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці № 3 (свідоцтво про право власності та інше/витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності). Якщо об’єкти, вказані в Таблиці № 3, не є власністю Учасника, а залучені на іншому праві користування (оренди (лізингу), суборенди, право господарського відання/оперативного управління та інші правочини, передбачені чинним законодавством України), то Учасником на всі такі об’єкти, вказані в Таблиці № 3 подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, оригіналів документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)) (*мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт/надання послуг); - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії з оригіналів документів, які підтверджують право власності власника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці № 3 (свідоцтво про право власності та інше/витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності). Крім того Учасник надає документи про належність земельної ділянки власнику/Учаснику об’єктів зазначених в графі 2 Таблиці № 3 на праві власності/праві постійного користування/оренди (суборенди), сервітуту, емфітевзису, суперфіцію та інше (витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку/витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно/державний акт на право власності або документ про право постійного користування земельною ділянкою/договір оренди (суборенди) сервітуту, емфітевзису, суперфіцію та інше), із підтвердженням державної реєстрації таких договорів. 5. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник зазначає розрахункову кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг. Мінімальна кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, зазначається Замовником у Таблиці №7. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №6 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада П. І. Б. Освіта/ спеціальність Досвід або стаж роботи (роки) Штатний/трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо 1 2 3 4 5 6 ВСЬОГО: На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду та/або наказу про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. Таблиця №7 Мінімальний необхідний перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, яких повинен залучити Учасник № з/п Найменування посади або спеціальності Кількість 1 2 3 1 Головний інженер 1 2 Виконроб 1 3 Майстер 6 Мінімально-необхідний перелік та кількість працівників робочих професій для надання послуг з експлуатаційного утримання, який учасник обов’язково включає до Таблиці №6: - водії (водії транспортних засобів, механізатори, машиністи) на кожну одиницю техніки, зазначену в Таблиці №1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); - дорожній робітник – не менше 25 осіб. 6. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник визначає види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник. Об’єми визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічної частини до предмету закупівлі, із розрахунку від об’єму ключових видів робіт/послуг. Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми зазначаються Замовником у Таблиці №9. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №8 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № з/п 1. Відомості про Замовника (ЄДРПОУ, адреса, ПІБ керівника, телефон) 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності) Аналогічний договір *: Найменування робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт (послуг) ** Обсяг робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг) Номер, дата підписання акту приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг) та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 * Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Аналогічний договір повинен бути виконаний не менше 50% від вартості договору. ** Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі не менше 30 % від об’ємів робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням необхідної інформації згідно Таблиці №8. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору; - акт або акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (надавати форми КБ-2в згідно «Переліку основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції» (Таблиця №9)) та довідку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт/наданих послуг (останню від дати, що передує даті оголошення закупівлі)) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним договором. Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання/надання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт/послуг: Таблиця №9 Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. № з/п Найменування * Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої м2 54409579 2 Очищення доріг від снігу км 28467 3 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття м2 20160 4 Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом м2 9840 * Найменування робіт/послуг може стилістично відрізнятися відповідно до вимог ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» від назви робіт/послуг, які вказуються Учасником та основним (ключовим) роботам/послуг, які визначені Замовником в умовах тендерної документації, згідно Технічної частини до предмету закупівлі, проте технологічна послідовність робіт/послуг має спланована відповідно до поданої у Таблиці №8. Учасником ТОВ «БУДІНТЕРКОМПЛЕКТ» на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Учасником ТОВ «БУДІНТЕРКОМПЛЕКТ» не підтверджено інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) відповідно до поданої Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № 53/03 від 19.03.2025 року з огляду на наступне: - усі завантажені скан-копії документів, які підтверджують право власності на відповідну техніку власника низької роздільної здатності, через що неможливо ідентифікувати усю інформацію в них; - за № п/п 2, 3, 7, 10, 15 в графі 6 не вказано дати документів; - за № п/п 16 «Регенератор асфальту Р-802» вказана різна техніка згідно підтверджуючих документів в Договорі оренди № 17/25 від 01 лютого 2025 року «Регенератор асфальту Р-802», а в СВІДОЦТВІ ПРО РЕЄСТРАЦІЇ МАШИНИ Серія ОМ № 194925 Марка «РА-802», яке також не завірене власником техніки ТОВ «СТЛ+К». 2. Учасником ТОВ «БУДІНТЕРКОМПЛЕКТ» не підтверджено інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій згідно Довідки про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) № 12/03 від 18.03.2025 року, так як в графі 2 № з/п 3, 4, 5, 6 невірно вказано найменування об’єкта згідно підтверджуючих документів, в графі 5 № з/п 3, 4, 5, 6 не вказано дати документів, що підтверджує приналежність. За № з/п 1, 2 надано скан-копії з оригіналів документів, які підтверджують право власності власника, але які не посвідчені відповідно до умов тендерної документації. 3. Учасник ТОВ «БУДІНТЕРКОМПЛЕКТ» у складі тендерної пропозиції не підтвердив інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно поданої Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 52/03 від 19.03.2025 року з огляду на наступне: - не підтвердив наявності дорожніх робітників у кількості 25 одиниць, підтверджено 24; - за № п/п 88 в графі 3 вказано Перчишин Олександр Миколайович, однак згідно підтверджуючих документів вказано Перчишен Олександр Миколайович; - не надано копії підтверджуючих документів, які посвідчені відповідно до умов тендерної документації, на працівників субпідрядників за № п/п 64-92 ТОВ «СТЛК+К» та ТОВ «Дорожні машини». 4. Учасник ТОВ «БУДІНТЕРКОМПЛЕКТ» у складі тендерної пропозиції не підтвердив інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно поданої Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 82/25 від 24.03.2025 року, за № п/п 5 Договір № 193/22 від 23.12.2022 року, з огляду на наступне: 1. Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої – обсяг робіт (послуг) зазначений у графі 6 Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 82/25 від 24.03.2025 року не відповідає зазначеним Актам приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та пунктам у графі 7 Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 82/25 від 24.03.2025 року; 2. Очищення доріг від снігу – обсяг робіт (послуг) зазначений у графі 6 Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 82/25 від 24.03.2025 року не відповідає зазначеним Актам приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та пунктам у графі 7 Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 82/25 від 24.03.2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику ТОВ «БУДІНТЕРКОМПЛЕКТ» необхідно надати у строк, визначений Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями): Учасник ТОВ «БУДІНТЕРКОМПЛЕКТ» має: 1. Привести у відповідність та надати Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), а саме: - надати скан-копії документів, які підтверджують право власності на відповідну техніку; - за № п/п 2, 3, 7, 10, 15 в графі 6 вказати дату документів; - за № п/п 16 «Регенератор асфальту Р-802» привести у відповідність та завірити. 2. Привести у відповідність та надати Довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) в графі 2 № з/п 3, 4, 5, 6 вказати найменування об’єкта згідно підтверджуючих документів, в графі 5 № з/п 3, 4, 5, 6 вказати дати документів, що підтверджує приналежність. За № з/п 1, 2 посвідчити скан-копії з оригіналів документів, які підтверджують право власності власника, відповідно до умов тендерної документації. 3. Привести у відповідність та надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - підтвердив наявності дорожніх робітників у кількості 25 одиниць; - за № п/п 88 в графі 3 вказати згідно підтверджуючих документів машиніста котка самохідного з рівними вальцями – Перчишена Олександра Миколайовича; - надати копії підтверджуючих документів, які посвідчені відповідно до умов тендерної документації, на працівників субпідрядників за № п/п 64-92 ТОВ «СТЛК+К» та ТОВ «Дорожні машини». 4. Привести у відповідність та надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору згідно Договору № 193/22 від 23.12.2022 року щодо Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої та Очищення доріг від снігу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.