Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
Строк надання послуг: протягом шести місяців з моменту отримання Виконавцем письмової заявки Замовника на надання послуг. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 273 850 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 738,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція |
| ЄДРПОУ: | 05471247 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.centrenergo.com |
| Контактна особа: | Темнохуд Андрій Іванович |
| Телефон: | 380504479384 |
| E-mail: | temnokhud@zmtes.centrenergo.com |
| Місцезнаходження: | Україна, Харківська область,м. Слобожанське, |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник надав документи, а саме: баланс станом на 31.12.2024 року, з якого вбачається що вартість чистих активів товариства складає 113,8 тис. грн, а остаточна пропозиція учасника складає 260 тис. грн.. Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників (засновників). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 додатку 6 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник повинен надати документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч.2 ст.44 Закону про ТОВ та ТДВ (протокол або рішення (виписка або витяг з протоколу/рішення) загальних зборів засновників та/або наглядової ради). 1. Перелік виявлених невідповідностей: - надана довідка щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, складена за формою, що визначена у Додатку № 1 до тендерної документації (у разі якщо послуга, яка буде надаватися повністю відповідає технічним вимогам Замовника) не містить підпису уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі та не завірена печаткою (якщо печатка використовується суб’єктом господарювання); - довідка в довільній формі з зазначенням інформації про кількість працівників по кожній окремій кваліфікації, що будуть залучені при виконанні умов договору не містить інформації про кваліфікацію працівників; - відсутня довідка в довільній формі про обґрунтовані причини відсутності підпису бухгалтера в наданій довідці, яка підтверджує офіційне працевлаштування та/або працевлаштування за договорами ЦПХ робітників Учасника та/або субпідрядника (у разі залучення субпідрядника); - відсутня довідка в довільній формі з зазначенням інформації про номер та дату укладання договору (договорів), назви контрагента (контрагентів) та предмету закупівлі (що повинен бути аналогічним предмету закупівлі за даними торгами) в період 2021-2025 р.р.; - відсутня довідка (лист) учасника з зазначенням інформації (код за ЄДРПОУ, повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням інформації про залучення/незалучення спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (для визначення необхідності перевірки субпідрядника/співвиконавця на відсутність підстав, визначених пунктом 47 особливостей, або довідка (лист) учасника з зазначенням інформації про те, що учасник не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації; - пункт 5 Додатку №6 до тендерної документації; - пункт 5 Додатку №6 до тендерної документації; - пункт 5 Додатку №6 до тендерної документації; - пункт 9 Додатку №6 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учасник повинен оновити довідку щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, складена за формою, що визначена у Додатку № 1 до тендерної документації (у разі якщо послуга, яка буде надаватися повністю відповідає технічним вимогам Замовника) з підписом уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі та завірену печаткою (якщо печатка використовується суб’єктом господарювання); - учасник повинен оновити довідку в довільній формі з зазначенням інформації про кількість працівників по кожній окремій кваліфікації, що будуть залучені при виконанні умов договору з обов’язковим зазначенням інформації про кваліфікацію працівників; - учасник повинен надати довідку в довільній формі про обґрунтовані причини відсутності підпису бухгалтера в наданій довідці, яка підтверджує офіційне працевлаштування та/або працевлаштування за договорами ЦПХ робітників Учасника та/або субпідрядника (у разі залучення субпідрядника); - надати довідку в довільній формі з зазначенням інформації про номер та дату укладання договору (договорів), назви контрагента (контрагентів) та предмету закупівлі (що повинен бути аналогічним предмету закупівлі за даними торгами) в період 2021-2025 р.р.; - надати довідку (лист) учасника з зазначенням інформації (код за ЄДРПОУ, повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням інформації про залучення/незалучення спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (для визначення необхідності перевірки субпідрядника/співвиконавця на відсутність підстав, визначених пунктом 47 особливостей, або довідку (лист) учасника з зазначенням інформації про те, що учасник не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: - письмова згода Учасника, складена Учасником за формою відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації не містить підпису уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі та не завірена печаткою (якщо печатка використовується суб’єктом господарювання). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учасник повинен оновити письмову згоду Учасника, складену Учасником за формою відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації з підписом уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі та завірену печаткою (якщо печатка використовується суб’єктом господарювання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.