Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 307 100,44 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 535,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві |
| ЄДРПОУ: | 40414833 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поливана Людмила Іванівна |
| Телефон: | +380442457804 |
| E-mail: | financi@kyiv-dpss.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ,Київ, вул.Волинська, 12 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пункту 3 Додатка 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ПУНКТУ 6 ЦЬОГО РОЗДІЛУ, А ТАКОЖ ІНША НЕОБХІДНА ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ» учасник не надав інформацію щодо виконання аналогічних договорів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 3 Додатка 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ПУНКТУ 6 ЦЬОГО РОЗДІЛУ, А ТАКОЖ ІНША НЕОБХІДНА ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати інформацію щодо виконання аналогічних договорів
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.