Закупівлю оголошено - 13-06-2025, 09:36. Дата останніх змін - 02-07-2025, 00:00

код за ДК 021:2015 - 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (шафа для одягу, шафа для документів, стіл письмовий та стіл кутовий).

код за ДК 021:2015 - 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (шафа для одягу, шафа для документів, стіл письмовий та стіл кутовий... Державна закупівля - UA-2025-06-13-001178-a код за ДК 021:2015 - 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (шафа для одягу, шафа для документів, стіл письмовий та стіл кутовий). від замовника Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" від 6/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-13-001178-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-06-2025, 09:36
по 19-06-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-06-2025, 11:00
по 24-06-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
357000
357 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:3 570 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
ЄДРПОУ:14317108 Досьє YouControl
Контактна особа:Ігор Коваленко
Телефон:+380442547819
E-mail:i.kovalenko@tsop.mvs.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
код за ДК 021:2015 - 39120000- ...
357 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу ДСП бук

20
штука
Україна
по 18-07-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів (низ закритий) ДСП бук

35
штука
Україна
по 18-07-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий прямий ДСП бук

30
штука
Україна
по 18-07-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл кутовий, лівий, ДСП бук

30
штука
Україна
по 18-07-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл кутовий, правий, ДСП бук

30
штука
Україна
по 18-07-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з додатковою відповід­альністю «ЕЛЕКТРОНА­ГРІВАЧ»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-06-2025 по 02-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Фастів, вулиця Кожанське Шосе, будинок 4, 08500, Василь Володимирович Храпач
Остаточна пропозиція:
356 910 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з додатковою відповід­альністю «ЕЛЕКТРОНА­ГРІВАЧ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
356 910 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-06-2025, 09:29:52
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 09:43:38
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 09:36:58
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 09:36:58

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту код за ДК 021:2015 - 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (шафа для одягу, шафа для документів, стіл письмовий та стіл кутовий).
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 09:36:55
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 09:36:55
              Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-06-2025, 09:36:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ