Закупівлю оголошено - 29-05-2025, 11:45. Дата останніх змін - 04-07-2025, 14:48

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території ОЗО Дунаєвецький ліцей Новодунаєвецької селищної ради Хмельницької області за адресою: Хмельницька область, Кам’янець-Подільського району, селище міського типу Дунаївці, вул. Богдана Галачинського, 18

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території ОЗО Дунаєвецький ліцей Новодунаєвецької селищної рад... Державна закупівля - UA-2025-05-29-004346-a Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території ОЗО Дунаєвецький ліцей Новодунаєвецької селищної ради Хмельницької області за адресою: Хмельницька область, Кам’янець-Подільського району, селище міського типу Дунаївці, вул. Богдана Галачинського, 18 від замовника Новодунаєвецька селищна рада від 5/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-29-004346-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-29-004184-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-05-2025, 11:45
по 10-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-05-2025, 11:45
по 13-06-2025, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
62708734
62 708 734 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:313 543,67 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:313 543,67 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Новодунаєвецька селищна рада
ЄДРПОУ:04406414 Досьє YouControl
Контактна особа:Залагаєв Олександр Семенович
Телефон:+380385871236
E-mail:smtdun.rada@ukr.net
Місцезнаходження:
32413, Україна, Хмельницька область,селище Дунаївці, вул. Чорновола, 19
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Нове будівництво захисної спор ...
62 708 734 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території ОЗО Дунаєвецький ліцей Новодунаєвецької селищної ради Хмельницької області за адресою: Хмельницька область, Кам’янець-Подільського району, селище міського типу Дунаївці, вул. Богдана Галачинського, 18

1
робота
32413 Україна Хмельницька область селище Дунаївці вул. Богдана Галачинського, 18
по 31-12-2025
45210000-2
Будівництво будівель


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-06-2025 по 12-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 50-Б, офіс 17, 01030, КОЖУШКО ЛЮБОМИРА
Остаточна пропозиція:
62 653 111,58 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-06-2025, 11:58
Період подачі оскарження:
по 30-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 18-06-25, 13:14:01
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

На даний час існує необхідність у продовженні строків розгляду тендерної пропозиції з метою перевірки інформації наданої учасником у складі тендерної пропозиції.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 12-07-25, 00:00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-29-004346-a-a1
Номер договору:
04/07-2025
Дата підписання договору:
04-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 04-07-2025 по 31-12-2025
62 653 111,58 UAH
Ціна договору
52 210 926,32 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
62 653 111,58 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не плануються до залучення
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-06-2025, 15:18:24
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору”
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Кваліфікаційний критерій “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю”
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 11:43:11
    Інший
    публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 11:43:11
    Інший
    публічний Видалено29-05-2025, 11:43:11
    Інший
    публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 11:43:11
    Інший
    публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 13:31:43
    Інший
    публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 13:31:43
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 11:43:11
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено29-05-2025, 11:46:05
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:03-06-2025, 15:25:34

              Електронні тендерні вимоги

              1. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              2. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              3. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території ОЗО Дунаєвецький ліцей Новодунаєвецької селищної ради Хмельницької області за адресою: Хмельницька область, Кам’янець-Подільського району, селище міського типу Дунаївці, вул. Богдана Галачинського, 18
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції – 0,5% від суми очікуваної вартості закупівлі (313543.67 грн.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Закону України «Про страхування». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, скановані копії яких надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою страхової компанії (у разі її використання). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Надання договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              Способи підтвердження:
              Документ
              Електронна страхова гарантія , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції – 0,5% від суми очікуваної вартості закупівлі (313543.67 грн.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Закону України «Про страхування». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, скановані копії яких надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою страхової компанії (у разі її використання). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (копію платіжної інструкції). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Надання договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації.
              2. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              4. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Кваліфікаційний критерій “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю”
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-06-2025, 13:31:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю” , Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2024 (з урахуванням ПДВ) повинен становити не менше розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2024 підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). *- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний) (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку.
              Кваліфікаційний критерій “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю”
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              Дата архівування: 03-06-2025, 13:31:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю” , Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2024 (з урахуванням ПДВ) повинен становити не менше розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2024 підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). *- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний) (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку.
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору”
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-06-2025, 13:31:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору” , У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним вважається договір генерального підряду на нове будівництво або реконструкцію, або капітальний ремонт об’єкту соціального призначення (школи, дитячі садочки, медичні заклади та ін), укладений та повністю виконаний протягом останніх трьох років (2023-2025). Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою 2. 1) Сканований варіант із копії або оригіналу аналогічного договору. 2) Сканований варіант із копій або оригіналів Актів виконаних робіт, що підтверджують повне виконання договору, або звіт про виконання договору про закупівлю, з веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує повне виконання аналогічного договору.
              Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору”
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              Дата архівування: 03-06-2025, 13:31:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору” , У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним вважається договір генерального підряду на нове будівництво або реконструкцію, або капітальний ремонт об’єкту соціального призначення (школи, дитячі садочки, медичні заклади та ін), укладений та повністю виконаний протягом останніх трьох років (2023-2025). Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою 2. 1) Сканований варіант із копії або оригіналу аналогічного договору. 2) Сканований варіант із копій або оригіналів Актів виконаних робіт, що підтверджують повне виконання договору, або звіт про виконання договору про закупівлю, з веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує повне виконання аналогічного договору.
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-06-2025, 13:31:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , У цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких працівників: - головного інженера; - виконавця робіт або майстра; - кошторисника (інженера в частині кошторисної документації); - начальника дільниці; - інженера з охорони праці. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку з інформацією щодо основних працівників відповідної кваліфікації за формою 1. * Працівники можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом тощо). 1) трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 1; Додатково учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Витяг(-и) з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, який(-і) підтверджує проходження навчання наступних працівників: Директор – НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009); НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.83-18; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-7.11-12; Головний інженер - НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.83-18; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-5.11-85; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 45.2-1.02-90; НПАОП 0.00-1.15-07; Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-7.11-12; Виконавець робіт - НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.83-18, Загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-5.11-85; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 45.2-1.02-90; Інженер з охорони праці - Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009); Начальник дільниці - НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.83-18; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-5.11-85; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 45.2-1.02-90; Кошторисник - НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009); 2) Витяг(-и) з протоколу засідання комісії з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, який(-і) підтверджує проходження навчання наступних працівників: Директор – ПБЕЕС; ПЕЕЗ; Головний інженер - ПБЕЕС; ПЕЕЗ; Кошторисник - ПБЕЕС; ПЕЕЗ; 3) Витяг(-и) з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань технічної експлуатації, який(-і) підтверджує проходження навчання наступних працівників: Директор – ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ; Головний інженер - ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ; Кошторисник - ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ; Протоколи мають містити найменування підприємства Учасника.
              Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              Дата архівування: 03-06-2025, 13:31:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , У цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких працівників: - головного інженера; - виконавця робіт або майстра; - кошторисника (інженера в частині кошторисної документації); - начальника дільниці; - інженера з охорони праці. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку з інформацією щодо основних працівників відповідної кваліфікації за формою 1. * Працівники можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом тощо). 1) трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 1; Додатково учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Витяг(-и) з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, який(-і) підтверджує проходження навчання наступних працівників: Директор – НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009); НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.83-18; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-7.11-12; Головний інженер - НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.83-18; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-5.11-85; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 45.2-1.02-90; НПАОП 0.00-1.15-07; Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-7.11-12; Виконавець робіт - НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.83-18, Загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-5.11-85; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 45.2-1.02-90; Інженер з охорони праці - Загальний курс з ОП; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009); Начальник дільниці - НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.83-18; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-5.11-85; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 45.2-1.02-90; Кошторисник - НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 45.2-7.02-12 (ДБН А.3.2.-2-2009); 2) Витяг(-и) з протоколу засідання комісії з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, який(-і) підтверджує проходження навчання наступних працівників: Директор – ПБЕЕС; ПЕЕЗ; Головний інженер - ПБЕЕС; ПЕЕЗ; Кошторисник - ПБЕЕС; ПЕЕЗ; 3) Витяг(-и) з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань технічної експлуатації, який(-і) підтверджує проходження навчання наступних працівників: Директор – ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ; Головний інженер - ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ; Кошторисник - ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ; Протоколи мають містити найменування підприємства Учасника.
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-06-2025, 13:31:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” , Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: довідку з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою 3. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці, учасник у складі пропозиції надає: 1.4.1. На власне обладнання - оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства. 1.4.2. На залучене обладнання, вказане у Довідці, учасник повинен надати сканкопії наступних документів: - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування обладнанням. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт; - акту/ів приймання-передачі учаснику (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання/користування учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 1.4.3 На підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг/оренди (суборенди) тощо. Договір/ори повинен/ні бути чинний/і на дату подання пропозиції і термін його/їх дії повинен бути не меншим строку виконання робіт, а у разі якщо термін його/їх дії є меншим, то учасник додатково надає лист/и про те, що такий/і договір/и буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт.
              Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”
              Статус: Архівована
              Дата створення: 29-05-2025, 11:43:08
              Дата архівування: 03-06-2025, 13:31:41
              Способи підтвердження:
              Документ
              Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” , Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: довідку з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою 3. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці, учасник у складі пропозиції надає: 1.4.1. На власне обладнання - оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства. 1.4.2. На залучене обладнання, вказане у Довідці, учасник повинен надати сканкопії наступних документів: - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування обладнанням. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт; - акту/ів приймання-передачі учаснику (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання/користування учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 1.4.3 На підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг/оренди (суборенди) тощо. Договір/ори повинен/ні бути чинний/і на дату подання пропозиції і термін його/їх дії повинен бути не меншим строку виконання робіт, а у разі якщо термін його/їх дії є меншим, то учасник додатково надає лист/и про те, що такий/і договір/и буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ