Закупівлю оголошено - 07-04-2025, 22:02. Дата останніх змін - 05-05-2025, 10:15

Офісне устаткування та приладдя різне

Офісне устаткування та приладдя різне... Державна закупівля - UA-2025-04-07-014277-a Офісне устаткування та приладдя різне від замовника Верховний Суд від 4/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-07-014277-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-07-008765-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-04-2025, 22:02
по 13-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-04-2025, 22:02
по 16-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00

папір для друку, офісне приладдя

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3839644.7
3 839 644,70 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:76 792,89 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:57 594 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Верховний Суд
ЄДРПОУ:41721784 Досьє YouControl
Сайт:http://supreme.court.gov.ua
Контактна особа:Артем Лашкарьов
Телефон:+380445945689
E-mail:lashkarov@supreme.court.gov.ua
Місцезнаходження:
01043, Україна, м. Київ,м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Офісне устаткування та приладд ...
3 839 644,70 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для друку

15 442
пачка
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гострилка

500
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192133-2
Точила для олівців


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гумка комбінована

200
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192100-2
Гумки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гумки для грошей

20
пачка
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192100-2
Гумки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Етикетки самоклеючі (тип 1)

500
пачка
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192800-9
Самоклейні етикетки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Етикетки самоклеючі (тип 2)

500
пачка
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192800-9
Самоклейні етикетки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Закладка пластикова

5 000
пачка
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30197000-6
Дрібне канцелярське приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей-олівець

1 000
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192000-1
Офісне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клейка стрічка (тип 1)

400
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192000-1
Офісне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клейка стрічка (тип 2)

1 000
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192000-1
Офісне приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Книга канцелярська

50
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30199000-0
Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Коректор-ручка

1 500
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192160-0
Коректори


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лінійка пластикова

200
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір для роботи з маркерною дошкою

40
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30195400-6
Маркерні дошки чи приладдя


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олівець графітовий

1 000
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192130-1
Олівці


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Розшивач

1 431
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30197321-2
Антистеплери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова

5 000
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192121-5
Кулькові ручки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скотч двосторонній

100
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер

500
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30197320-5
Степлери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Файли для документів

1 000
пачка
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарба штемпельна (тип 1)

50
пляшка
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192110-5
Чорнила та пов’язана продукція


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарба штемпельна (тип 2)

25
пляшка
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192110-5
Чорнила та пов’язана продукція


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарба штемпельна (тип 3)

25
пляшка
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192110-5
Чорнила та пов’язана продукція


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шило канцелярське

200
штука
03063 Україна м. Київ просп. Повітряних Сил, 28
по 30-05-2025
30192000-1
Офісне приладдя


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-04-2025 по 03-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б, 04073, Матвій
Остаточна пропозиція:
3 200 065,98 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-04-2025, 10:05
Період подачі оскарження:
по 04-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-04-25, 18:14:06
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» - замовником було виявлено невідповідності у документах, подання яких передбачено тендерною документацією. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до підпунктів 3.5 та 3.6 розділу 3 додатка 1 до тендерної документації, учасник повинен надати: гарантійний лист у довільній формі; лист згоди або відмови від надання зразків - згідно із вимогами, визначеними у відповідних пунктах. Зазначені документи у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» відсутні. У зв’язку з цим, учаснику пропонується усунути виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення замовником в електронній системі закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-04-25, 18:14:06
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-07-014277-a-b1
Номер договору:
103-25
Дата підписання договору:
05-05-2025, 09:00
Строк дії договору:
з 05-05-2025 по 31-12-2025
3 200 065,98 UAH
Ціна договору
2 666 721,65 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 200 065,98 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Нецінові (якісні) критерії оцінки:
Заходи із захисту довкілля (стале управління лісами)
вага, % 0
Строк виконання
вага, % 0

Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-04-2025, 23:52:46
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.5
Доказ:
Документ
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
5. Відповідність екологічним нормам
Підтверджується, що
Замовником встановлені інші, крім ціни, критерії оцінки відповідно до методики оцінювання, із визначенням питомої ваги кожного критерію у загальній оцінці тендерних пропозицій - заходи із захисту довкілля (стале управління лісами). Обґрунтування доцільності застосування: сертифікація сталого управління лісами за системами FSC або PEFC підтверджує законність походження деревини, а також відповідність екологічним та соціальним стандартам. Відповідно до статті 25 Лісового кодексу України, охорона, захист, раціональне використання та відтворення лісів є завданням державного управління у сфері лісових відносин. Закон України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2030 року» визначає збалансоване лісоуправління як одну з цілей сталого розвитку природноресурсного потенціалу країни. Згідно з ДСТУ ISO 14024, для паперових виробів передбачена обов’язкова сертифікація ланцюгів постачання деревини для первинної целюлози за стандартами FSC або PEFC. Такий підхід відповідає методичним рекомендаціям щодо екологічних вимог у публічних закупівлях і критеріям, рекомендованим Європейською комісією, та не потребує додаткового аналізу з боку замовника
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено07-04-2025, 22:02:08
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 15:05:51
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:08-04-2025, 17:55:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 15:05:50
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено07-04-2025, 22:08:05
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено08-04-2025, 17:57:33
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 15:11:10
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:07-04-2025, 22:02:08
                  +-
                  Нецінові (якісні) критерії оцінки закупівлі:
                  Назва:
                  Заходи із захисту довкілля (стале управління лісами)
                  Коментар:
                  Сертифікація FSC або PEFC згідно з ДСТУ ISO 14024 підтверджує законність походження деревини, екологічність та соціальну відповідальність, відповідає вимогам законодавства й не потребує додаткової перевірки
                  Вага, %:
                  20
                  Опції:
                  • Наявність екологічного сертифіката та маркування згідно з ДСТУ 14024 (ISO 14024, IDT) та сертифіката згідно зі стандартами FSC та/або PEFC = 20

                  • Наявність тільки сертифіката(ів) відповідно до стандартів FSC та/або PEFC = 0

                  Назва:
                  Строк виконання
                  Коментар:
                  Якнайшвидше постачання товару є критичним для безперебійного функціонування структурних підрозділів замовника. Через обмежені складські запаси важливим є забезпечення оперативного отримання товару
                  Вага, %:
                  10
                  Опції:
                  • Строк виконання (поставки) - до 15 робочих днів з дати укладання договору = 10

                  • Строк виконання (поставки) - до 30.05.2025 = 0

                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Дата архівування:
                  11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Дата архівування:
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Дата архівування:
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  3. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Офісне устаткування та приладдя різне
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  забезпечення тендерної пропозиції - вимагається відповідно до додатка 1 до тендерної документації; учасник разом з тендерною пропозицією одночасно надає її забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія), оформленої відповідно до додатка 4 до тендерної документації з урахуванням вимог Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, у розмірі 57 594,00 грн із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3 цього розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у цій тендерній документації на рахунок Верховного Суду за наступними реквізитами: UA298201720355189003000015761 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 41721784; строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника; тендерні пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються замовником відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей; обов’язкові вимогти до забезпечення тендерної пропозиції визначені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Офісне устаткування та приладдя різне
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  0
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , забезпечення виконання договору про закупівлю - вимагається; замовник вимагає від переможця процедури закупівель надати замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому разі до кінцевого строку укладення договору про закупівлю, передбаченого пунктом 49 Особливостей, забезпечення виконання договору про закупівлю – завдаток; розмір забезпечення (завдатку) становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю; переможець вносить завдаток, як забезпечення ним своїх зобов’язань, пов’язаних з виконанням договору на рахунок Верховного Суду із зазначенням: номеру оголошення про проведення процедури закупівлі та предмета закупівлі; замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з вимогами статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Банківські реквізити замовника: UA298201720355189003000015761 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 41721784; усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі
                  5. Відповідність екологічним нормам
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Офісне устаткування та приладдя різне
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Замовником встановлені інші, крім ціни, критерії оцінки відповідно до методики оцінювання, із визначенням питомої ваги кожного критерію у загальній оцінці тендерних пропозицій - заходи із захисту довкілля (стале управління лісами). Обґрунтування доцільності застосування: сертифікація сталого управління лісами за системами FSC або PEFC підтверджує законність походження деревини, а також відповідність екологічним та соціальним стандартам. Відповідно до статті 25 Лісового кодексу України, охорона, захист, раціональне використання та відтворення лісів є завданням державного управління у сфері лісових відносин. Закон України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2030 року» визначає збалансоване лісоуправління як одну з цілей сталого розвитку природноресурсного потенціалу країни. Згідно з ДСТУ ISO 14024, для паперових виробів передбачена обов’язкова сертифікація ланцюгів постачання деревини для первинної целюлози за стандартами FSC або PEFC. Такий підхід відповідає методичним рекомендаціям щодо екологічних вимог у публічних закупівлях і критеріям, рекомендованим Європейською комісією, та не потребує додаткового аналізу з боку замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Дата архівування:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Дата архівування:
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Офісне устаткування та приладдя різне
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Офісне устаткування та приладдя різне
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Офісне устаткування та приладдя різне
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 07-04-2025, 22:02:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ