Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 39 401 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 197,01 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина А3466 |
ЄДРПОУ: | 08211570 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сергій Постовик |
Телефон: | +380971415112 |
E-mail: | post.serhiy10@gmail.com |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. Відповідно до вимог ТД частини "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям: “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” (Додаток 4). Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” учасник повинен надати копію/копії аналогічного*/аналогічних* за предметом закупівлі договору/договорів та документів, які підтверджують його/їх виконання в повному обсязі (інформація, що становить комерційну таємницю може бути обмежена для перегляду). * Під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору про постачання аналогічного за предметом закупівлі товару, та/або товару за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33690000-3 «Лікарські засоби різні». 2. Відповідно до Технічної специфікації частини 2."Інформація про якісні характеристики предмета закупівлі" п.3. Ветеринарні препарати, мають супроводжуватися повними, чіткими та зрозумілими інструкціями для споживачів з маркуванням українською мовою (в даному випадку відсутній сертифікат якості на Дезинсектант Хлорпірівіт(або еквівалент)). 3. Відсутні необхідні документи, що вимагаються замовником у ТД, а саме: 1). документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів ТП та договору за результатами проведення процедури закупівлі; 2). копії Статуту учасника процедури закупівлі (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) у повному обсязі в чинній редакції (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до Статуту). 4. Внести зміни до ТП та Специфікації (перерахувати та виправити помилку в підрахунку ПДВ). 5. Внести зміни до ТП, вона має містити чітку назву препарату (без еквівалент)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.