Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 « Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 160 521,12 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 802,61 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина А1872 |
ЄДРПОУ: | 26615182 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Федорець |
Телефон: | 380500446472 |
E-mail: | a1872@post.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. у складі пропозиції відсутній документ Цінова пропозиція підготовлена відповідно до вимог п.10 Додатку2 Оголошення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.10 Додатку2 Оголошення: «Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: Цінова пропозиція за формою ДОДАТКУ 4 до оголошення. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По 1.1. невідповідностей – надати Цінову пропозицію за формою ДОДАТКУ 4 до оголошення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.