| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 490 940 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 05425307 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентина Тіщенко |
| Телефон: | +380577255489 |
| E-mail: | pansionat007@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61177, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7 |
7 |
Строк (термін) поставки (передачі) Замовнику товару: поставки Товару здійснюються Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном (в тому числі може здійснюватися шляхом використання мессенджерів Viber, WhatsApp, Telegram) та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника, що зазначені у розділі 14 договору. Строк (термін) поставки (передачі) всього обсягу товару – з дати укладення договору до 31 грудня 2025 року включно. Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником у робочі дні (з 08-00 до 12-00 год.). Допускається відхилення кількості товару на кратність штук у одиниці пакування. Сторони можуть погодити інший Графік поставки товару за взаємною згодою Сторін.