Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 48 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 480 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області |
| ЄДРПОУ: | 38397196 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Шандиба |
| Телефон: | +0542665417 |
| E-mail: | dprz01@sm.dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Робітнича, 69 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Кутенкова О.О. у процедурі закупівлі UA-2025-08-14-008897-a виявлені наступні невідповідності. Відповідно додатку 1. п.п. 1.1 до тендерної документації передбачено,що учасник має надати – -копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього, в період з 2023 по 2025 роки та копію (копії) документа (документів), що підтверджує(підтверджують) виконання такого договору, а саме видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних послуг, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі кожного з наданих відповідних аналогічних договорів, у відповідності до ціни (загальної вартості) кожного з договорів- учасником надано тільки копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього. Відповідно додатку 1 п.п.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1.Учасником надано інформацію не згідно форми 1. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. Копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, а саме видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних послуг, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі кожного з наданих відповідних аналогічних договорів, у відповідності до ціни (загальної вартості) кожного з договорів. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.