Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 50 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 300 000 UAH |
| Замовник: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
| ЄДРПОУ: | 03351823 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Кайдаш |
| Телефон: | +380507759284 |
| E-mail: | kkaidash@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 36008, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
3 |
У зв’язку із тим, що виникла необхідність віддати тендерну пропозицію учасника для глибшого аналізу профільним фахівцям замовника, зокрема технічним фахівцям, та опрацювати обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції, є необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції, задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно вимог Додатку №1 до тендерної документації_Кваліфікаційні критерії вимоги, Учасник повинен надати інформацію, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** ** Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців Учасник повинен підтвердити наявність обладнання, що дає можливість надання послуг за умовами закупівлі (мотокоси, газонокосарка-райдер). На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Разом із довідкою подаються документи, що підтверджують наявність обладнання та право власності, право користування або інше право Учасника на визначені матеріальні ресурси, в тому числі паспорти на обладнання, а також накладні або товарні чеки.Учасник надав всі необхідні документи, відповідно до вимог Тендерної документації у тому числі Довідку № 5-27.03.25 від 27 березня 2025 року та інформацію про право користування на всі позиції. Але на підтвердження права володіння «Газонокосарка самохідна (райдер) John Deer 125 automatic Учасник надав Договір позички №24.03.2025 р. та Акт прийому-передачі обладнання з різними печатками, а саме: печатка Користувача накладена на відсканований Договір з печаткою Позичкодавця. Учаснику необхідно надати оновлений Договір позички та Акт прийому-передачі обладнання з виправленими печатками, які будуть мати один вид. Також, у Довідці та в Договорі позички було вказано: «Газонокосарка самохідна (райдер) John Deer 125 automatic”, а в паспортних даних «Трактор John Deer Х125». Учаснику необхідно привести у відповідність Довідку та Договір позички, щодо назви або надати пояснення. 2. Згідно вимог Додатку №1 до тендерної документації_Кваліфікаційні критерії вимоги, Учасник повинен надати інформацію, щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі.*Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі), інформація по якому (яких) відображена у довідці; сканкопією(ями) акту (актів) наданих послуг та документів, що підтверджують здійснення розрахунків за надані послуги; сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. (Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства (за наявності), організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та відповідати вимогам «Правил діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 р. №1000/5). Аналогічним вважається виконаний договір, Виконавцем за яким є Учасник, а предметом надання послуг — будь-які послуги з розділу ДК 021:2015 — 77300000-3 Послуги у сфері рослинництва. Учасник у складі тендерної документації надав всі необхідні документи, але Договір №100225-02 від 10.02.2025 року надав з різними печатками, а саме: печатка Виконавця накладена на відсканований Договір з печаткою Замовника. Учаснику необхідно надати оновлений Договір з виправленими печатками, які матимуть однаковий вид. 3. Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації_Кваліфікаційні критерії вимоги, Учасник повинен був підтвердити статус учасника, як платника податків, а саме: Надання наступних документів або інформації, стосується порядку та умов оподаткування господарської діяльності учасника (або об’єднання учасників), крім випадків, що стосуються оплати праці. 3.1. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). 3.2. У разі, якщо учасник є платником податків із різними ставками одночасно, або найближчим часом планує здійснити перехід до іншого методу оподаткування, враховуючи особливості його видів діяльності або систем оподаткування, у складі тендерної пропозиції учасник зобов’язаний надати лист, в якому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку, які будуть застосовуватись при виконанні господарських операцій та подальших податкових зобов’язань за результатом укладеного договору про закупівлю. 3.3. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати інформацію, в якій буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку. 3.4. Копія документу, який засвідчує статус учасника, як платника податку(ів), завірена уповноваженою особою учасника відповідно до вимог тендерної документації (вимога стосується учасників, які не є резидентами України). Учасник надав Інформацію, де зазначив, що не є платником на загальних підставах, але підтверджуючих документів не надав. Учаснику необхідно виправити дану невідповідність, шляхом надання документу, який підтвердить даний статус, а саме:у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку. 4. Відповідно до вимог Додатку №6 До тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник повинен був надати: «Заповнений учасником проєкт Договору про закупівлю згідно з формою, наведеною в Додатку № 3 до тендерної документації, заповнений зі сторони учасника без вказання сум та підписаний уповноваженою особою учасника (Згідні з істотними умовами договору на кожному аркуші, підпис, посада П.І.П. уповноваженої особи) та лист-згоду з істотними умовами договору довільної форми.» Учасник надав у складі тендерної пропозиції всі необхідні документи, у тому числі і проєкт договору написавши «Згідні з умовами договору» замість « Згідні з істотними умовами договору». Учаснику необхідно виправити невідповідність, шляхом завантаження нового проєкту договору згідно з формою, наведеною в Додатку № 3 до тендерної документації, заповнений зі сторони учасника без вказання сум та підписаний уповноваженою особою учасника (Згідні з істотними умовами договору на кожному аркуші, підпис, посада П.І.П. уповноваженої особи). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлені невідповідності, які не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником у складі його тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.