| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 201 894 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 018,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://grmu.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Моклович |
| Телефон: | +380679185980 |
| E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
1 |
Замовником під час розгляду пропозиції учасника в процедурі закупівлі - Торги за правилами організатора: «Контрольно-вимірювальний пункт металевий », код за ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-18-013202-a) виявлено невідповідності в документах, що подані ПАТ "ЕНКО", а саме: 1. Щодо документів, передбачених п. 3.4 Додатку 2 тендерної документації- У гарантійному листі допущено помилкове посилання на пункт 2 замість пункту 6 розділу 5 тендерної документації, що суперечить вимогам та може бути розцінене як некоректне підтвердження відсутності обмежень, визначених Замовником. Для усунення невідповідності учасник повинен завантажити документ відповідно до вищезазначених вимог документації закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.