Закупівлю оголошено - 22-09-2025, 13:01. Дата останніх змін - 22-09-2025, 13:01

Столи письмові

Столи письмові... Державна закупівля - UA-2025-09-22-006618-a Столи письмові від замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ" від 9/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-22-006618-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-22-005565-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-09-2025, 13:01
по 25-09-2025, 09:00

Постачальник зобов’язується здійснити поставку Товару протягом 20 робочих днів з моменту відправлення Постачальнику замовлення (заявки) Покупця, якщо інше не узгоджено Сторонами.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
50000
50 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
ЄДРПОУ:08734011 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Захожий
Телефон:+380994467942
E-mail:tmo_057_zakupivli_kh@ukr.net
Місцезнаходження:
61002, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Гіршмана, 8/10
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Столи письмові

20
штука
61002 , Україна , Харківська область , Харків , вулиця Потебні, будинок 16 ,
по 10-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип каркасуплощинний каркасАктивна22-09-2025, 13:00
Матеріал кромкиПВХАктивна22-09-2025, 13:00
Матеріал каркасуЛДСПАктивна22-09-2025, 13:00
Матеріал стільниціЛДСПАктивна22-09-2025, 13:00
ФормапрямокутнийАктивна22-09-2025, 13:00
БрендМЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬАктивна22-09-2025, 13:00
Висувна полиця для клавіатуриНіАктивна22-09-2025, 13:00
Полиця під системний блокНіАктивна22-09-2025, 13:00
Кількість шухлядвід 3 до 3одиницяАктивна22-09-2025, 13:00
Кількість тумбвід 0 до 0одиницяАктивна22-09-2025, 13:00
Кількість поличоквід 1 до 1одиницяАктивна22-09-2025, 13:00
Висотавід 750 до 750міліметрАктивна22-09-2025, 13:00
Глибинавід 600 до 600міліметрАктивна22-09-2025, 13:00
Товщина стільницівід 16 до 16міліметрАктивна22-09-2025, 13:00
Ширинавід 1200 до 1200міліметрАктивна22-09-2025, 13:00
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-09-2025, 13:01:38
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-09-2025, 13:00:05
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ