Закупівлю оголошено - 17-01-2025, 15:22. Дата останніх змін - 17-01-2025, 15:22

Сметана 15%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418

Сметана 15%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418... Державна закупівля - UA-2025-01-17-013703-a Сметана 15%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418 від замовника Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) від 1/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-17-013703-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-17-017263-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-01-2025, 15:22
по 22-01-2025, 00:00

Поставка товару за цим Договором здійснюється партіями відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника на електронну адресу Постачальника. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Оплата товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
49600.15
49 600,15 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498)
ЄДРПОУ:14321955 Досьє YouControl
Контактна особа:Завгородня Ірина Олександрівна
Телефон:380445276724
E-mail:IZavhorodnia@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Київська область,Київ,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сметана 15%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418

499,80
кілограм
Україна , Київська область , Київ ,
по 01-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна17-01-2025, 15:22
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418такАктивна17-01-2025, 15:22
Масова частка жирувід 15 до 15відсотокАктивна17-01-2025, 15:22
Маса неттовід 350 до 350грамАктивна17-01-2025, 15:22
БезлактознаНіАктивна17-01-2025, 15:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:22:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:22:16
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Іншій формі
          Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового)
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:22:17
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника до моменту укладення цього договору в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником у розмірі 5% від вартості Договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:22:17
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:22:17
          Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового)
          Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового)
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:22:17
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ