Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 643 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 430 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 21927215 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Геннадіївна Чепурко |
| Телефон: | +380504825501 |
| E-mail: | chepuryulia@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. 128-ї Бригади Тероборони, 8 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1.Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІнтеграЛіс» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.1. Учасник не виконав вимогу пункту 4.1. Додатку № 6 до тендерної документації та не надав жодного документу. 1.2. Учасник на виконання вимог пункту 8.1. Додатку № 6 до тендерної документації надав Лист підтвердження щодо «умов проекту договору» на іншу організацію. 2. Учасник ТОВ «ІнтеграЛіс» виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 2.1. Копію або оригінал Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи) або код доступу до сканкопії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України. 2.2. Лист підтвердження щодо «умов проекту договору» на ТОВ «ІнтеграЛіс».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.