Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 р. №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану» до припинення чи скасування воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженим Законом України “Про затвердження Указу Президента України “Про введення воєнного стану в Україні”, операції з постачання товарів (запасних частин, акумуляторних батарей, автомобільних шин, охолоджуючих рідин, комплектуючих, додаткового обладнання тощо), визначених нормативними та технічними документами, для транспортних засобів (зокрема спеціальних, спеціалізованих транспортних засобів), а також пально-мастильних матеріалів Збройним Силам, Національній гвардії, Службі безпеки, Службі зовнішньої розвідки, іншим утвореним відповідно до законів військовим формуванням, їх з’єднанням, військовим частинам, підрозділам, розвідувальним органам, Міністерству оборони, Державній прикордонній службі, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації, Міністерству внутрішніх справ, Національній поліції, Державній службі з надзвичайних ситуацій, Управлінню державної охорони, закладам, установам або організаціям, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення національної безпеки та оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 22 478 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 224,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України в Івано-Франківській області |
| ЄДРПОУ: | 34623901 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кузишин Вікторія Миколаївна |
| Телефон: | +380342522740 |
| E-mail: | ivfr_zakup@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, |
2 |
Відповідно до пункту 8 Особливостей, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу Оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.6 Додатку 2 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» до оголошення: «Банківські реквізити UA______». 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником зазначено у графі «Банківські реквізити UA______» ідентифікатор закупівлі, а саме: UA-2025-07-16-000122-a 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк та в порядку, визначеному Особливостями: Привести у відповідність інформацію зазначену у п.6 Додатку 2 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» до оголошення: «Банківські реквізити UA______», а саме зазначити номер розрахункового рахунку (IBAN), назва банку тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.