Закупівлю оголошено - 16-07-2025, 08:14. Дата останніх змін - 30-07-2025, 10:37

Шини автомобільні пневматичні SUV 4x4 зимові

Шини автомобільні пневматичні SUV 4x4 зимові... Державна закупівля - UA-2025-07-16-000122-a Шини автомобільні пневматичні SUV 4x4 зимові від замовника Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України в Івано-Франківській області від 7/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-16-000122-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 08:14
по 22-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-07-2025, 00:00
по 25-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 р. №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану» до припинення чи скасування воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженим Законом України “Про затвердження Указу Президента України “Про введення воєнного стану в Україні”, операції з постачання товарів (запасних частин, акумуляторних батарей, автомобільних шин, охолоджуючих рідин, комплектуючих, додаткового обладнання тощо), визначених нормативними та технічними документами, для транспортних засобів (зокрема спеціальних, спеціалізованих транспортних засобів), а також пально-мастильних матеріалів Збройним Силам, Національній гвардії, Службі безпеки, Службі зовнішньої розвідки, іншим утвореним відповідно до законів військовим формуванням, їх з’єднанням, військовим частинам, підрозділам, розвідувальним органам, Міністерству оборони, Державній прикордонній службі, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації, Міністерству внутрішніх справ, Національній поліції, Державній службі з надзвичайних ситуацій, Управлінню державної охорони, закладам, установам або організаціям, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення національної безпеки та оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
22478
22 478 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:224,78 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Управління Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України в Івано-Франківській області
ЄДРПОУ:34623901 Досьє YouControl
Контактна особа:Кузишин Вікторія Миколаївна
Телефон:+380342522740
E-mail:ivfr_zakup@cip.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ,
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Шини автомобільні пневматичні ...
22 478 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шини автомобільні пневматичні SUV 4x4 зимові

4
штука
Україна Івано-Франківська область
по 20-09-2025
34350000-5
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


+-
Документи
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 08:14:16
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 08:14:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 08:14:16
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 08:14:16
              Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
              +-
              Пропозиції

              Кваліфікація Учасників

              Інформація про Переможця
              Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
              Рішення підписано
              Ім'я:
              Фізична особа-підприємець Косюк Павло Олександрович   Досьє YouControl
              Строк розгляду пропозиції:
              з 25-07-2025 по 02-08-2025
              Статус:
              учасник виграв закупівлю
              Контактна інформація:
              Україна, Київська область, Київ, Бориспільська, 12-Б, кв.117, 02099, Косюк Павло Олександрович
              Остаточна пропозиція:
              17 568 UAH, з ПДВ
              Документи пропозиції:
              Документи рішення:
              Дата акцепта:
              28-07-2025, 09:41

              Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

              Дата публікації: 25-07-25, 13:21:53
              24

              Відповідно до пункту 8 Особливостей, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу Оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.6 Додатку 2 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» до оголошення: «Банківські реквізити UA______». 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником зазначено у графі «Банківські реквізити UA______» ідентифікатор закупівлі, а саме: UA-2025-07-16-000122-a 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк та в порядку, визначеному Особливостями: Привести у відповідність інформацію зазначену у п.6 Додатку 2 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» до оголошення: «Банківські реквізити UA______», а саме зазначити номер розрахункового рахунку (IBAN), назва банку тощо.

              Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-07-25, 13:21:53
              Договір
              Договір опубліковано
              Системний номер договору:
              UA-2025-07-16-000122-a-c1
              Номер договору:
              51
              Дата підписання договору:
              30-07-2025, 00:00
              Строк дії договору:
              з 30-07-2025 по 31-12-2025
              Інформація про підписанта постачальника
              ПІБ підписанта:
              Косюк Павло Олександрович
              E-mail підписанта:
              3535mee@gmail.com
              Посада підписанта:
              Фізична особа-підприємець
              Підписант діє на підставі:
              запису в ЄДР від 15.10.2020р. №2000650000000066572
              Номер IBAN:
              UA543052990000026009020111779
              Телефон підписанта:
              0638098452
              17 568 UAH
              Ціна договору
              17 568 UAH
              Ціна договору без ПДВ

              Пропозиції Учасників

              Пропозицію подав:
              Фізична особа-підприємець Косюк Павло Олександрович   Досьє YouControl
              Остаточна пропозиція:
              17 568 UAH, з ПДВ
              Інформація про субпідрядника:
              -
              Підпис:
              підписано
              Дата та час подання пропозиції:
              24-07-2025, 13:40:50
              Документи:
              Тип документа:

              Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

              + -
              Документи тендеру
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 08:16:09
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 08:14:16
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ