Закупівлю оголошено - 04-07-2024, 17:14. Дата останніх змін - 04-07-2024, 17:14

Сир твердий та кисломолочний

Закупівля: UA-2024-07-04-010035-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-04-013212-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-07-2024, 17:14
по 09-07-2024, 00:00

Сир твердий 50%, без добавок; Сир кисломолочний 9% Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними у видаткових накладних, після чого формується зведена видаткова накладна по всіх навчальних закладах. Платіжні зобов’язання ЗАМОВНИКА виникають при наявності відповідного бюджетного призначення. Ціни, вказані в видаткових накладних, містять в собі вартість відвантаження, пакування, маркування, доставки, а також суму ПДВ (на Товари, продаж яких обкладається ПДВ). Поставка товарів Умови поставки – виключно в асортименті та в обсязі, зазначених у заявці ЗАМОВНИКА, з обов’язковим дотриманням строків придатності Товару. ЗАМОВНИК замовляє Товар на наступні періоди із зазначенням конкретного місця поставки електронною поштою, факсимільним зв’язком, телефонограмою або іншими засобами зв’язку, а ПОСТАЧАЛЬНИК виконує дане замовлення. В замовленні вказується адреса доставки, кількість продукції, категорія призначення (пільгова категорія, батьківські кошти, тощо). При доставці товару ПОСТАЧАЛЬНИК надає видаткові накладні по кожній категорії призначення в двох примірниках – один за адресою поставки, другий – в бухгалтерію ЗАМОВНИКА. У видаткових накладних вказується назва товару, одиниця вимірювання, ціна за одиницю, сума, назва документа, що посвідчує якість товару (сертифікату, декларації, посвідчення про якість тощо). Крім того, ПОСТАЧАЛЬНИК надає в бухгалтерію ЗАМОВНИКА узагальнену накладну на весь товар, доставлений в пункти призначення з обов’язковою розшифровкою кількості товару по кожній адресі доставки та категорії призначення для оплати в Казначейській службі. Товар має постачатися дрібними партіями, регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад (перелік і адреса наведені у Додатку 2) у кількості та асортименті згідно із заявками ЗАМОВНИКА щоденно. Доставка проводиться 2 рази на місяць в робочі дні з 8-00 до 16-00 годин в обумовлений час транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції. Доставка Товару до харчоблоків та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА. Датою постачання товару є дата приймання ЗАМОВНИКОМ партії товару, що підтверджується підписом уповноваженого представника ЗАМОВНИКА на всіх примірниках видаткової накладної. Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху. Упаковка повинна бути промаркована. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:276 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:04417010 Досьє YouControl
Контактна особа:Алла Накай
Телефон:+380963436738
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
60100, Україна, Чернівецька область,селище міського типу Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 50%, без добавок

500
кілограм
60100 , Україна , Чернівецька область , на території Кельменецької територіальної громади, згідно Додатку 2 до договору про закупівлю , Заклади освіти ,
по 31-12-2024
15540000-5
Сирні продукти


Ідентифікатор профілю: 440692-15540000-200200-40996564
Ідентифікатор реєстру: 37908e7180b04a6c98795f94b0a83e50
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
66a01a0b54df4f79b52edc0dc759ae37Масова частка жиру50
704ba3e2b3324aedb817f80fcda606d0Добавкибез добавок
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%

1100
кілограм
60100 , Україна , Чернівецька область , на території Кельменецької територіальної громади, згідно Додатку 2 до договору про закупівлю , Заклади освіти ,
по 31-12-2024
15540000-5
Сирні продукти


Ідентифікатор профілю: 631105-15540000-198750-40996564
Ідентифікатор реєстру: 37908e7180b04a6c98795f94b0a83e50
ІДЕНТИФІКАТОР ХАРАКТЕРИСТИКИОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУ
ee7f392ace5643a5b9b5cdadb4f60a27Масова частка жиру9.0
1f89540ed40549628065f91231f507c0ДобавкиНі
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-07-2024, 17:14:54
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-07-2024, 17:13:51
+-
Пропозиції
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ