Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 871 550 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 78 715,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
| ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пивоварова Анна |
| Телефон: | 380503661698 |
| E-mail: | pyvovarova.a.y@hts.kh.ua |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
2 |
Продовжити строк розгляду
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до пункту 1 кваліфікаційних критеріїв Додатку №1 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано Договір про закупівлю послуг із змісту якого не вбачається, що надавались послуги з діагностики, гарантійного технічного обслуговування та ремонту причепів та не підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. На підставі наведеного, керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Копія(-ї) аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), який вказано у довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) у повному обсязі та у відповідно вимог Додатка 1 тендерної документації. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.